نماينده مردم اروميه در مجلس:

مطالبات مردمی و اعتراض به گرانی با تخریب اموال عمومی جایز نیست

مطالبات مردمی و اعتراض به گرانی با تخریب اموال عمومی جایز نیست

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتراض به گرانی و درخواست احقاق مطالبات مردمی باید به صورت قانونی انجام شود تا مورد سوء استفاده ضد انقلاب و دشمنان نظام اسلامی قرار نگیرد.
نادر قاضی پور ، با اشاره به برخی نارضایتی_های مردم که منجر به اعتراض های عمومی در برخی از شهرها شده، اظهار داشت: از عمده دلایل بروز چنین تظاهراتی می توان به گرانی های بازار اخیر، عدم رسیدگی دولت به وضعیت معیشتی مردم و همچنین عدم موفقیت در اشتغال اشاره کرد.وی، افزود: اعتراض به گرانی و درخواست احقاق مطالبات مردمی باید به صورت قانونی انجام شود تا مورد سوء استفاده ضد انقلاب و دشمنان نظام اسلامی قرار نگیرد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه قبلا نیز اعتراض های مردمی در امور مختلف در مقابل استانداری ها و فرمانداری ها انجام شده، تصریح کرد: بهتر است مردم با تجمع های قانونی در اماکن دولتی و فرمانداری ها صدای خود را به گوش مسئولان برسانند و مطالبات خود را به صورت قانونی پیگیری کنند.
وی، با تقبیح تخریب اموال عمومی و ضربه به بیت المال که در برخی مناطق مشاهده شد، تاکید کرد: حمله به اماکن عمومی و تخریب اموال بیت المال شایسته ملت ایران نیست و نباید موجبات امیدواری و شادی به دشمنان نظام اسلامی به ویژه عربستان ملعون که از این اعتراضات خوشحال است داده شود.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از راه دانا ، قاضی پور، با اشاره به اینکه یک نارضایتی در سطح بدنه اجتماعی از بی عدالتی در مجموعه حاکمیتی و ظلم ها و حرف هایی که انباشته شده است وجود دارد، گفت: دولت باید با اینگونه تجمع های غیرقانونی و اغتشاشات برخورد و آن را کنترل کند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۰ ق.ظ

دیدگاه


8 × دو =