مشکلی در تامین آب شرب شهرهای آذربایجان غربی وجود ندارد

مشکلی در تامین آب شرب شهرهای آذربایجان غربی وجود ندارد

آراز آذربایجان – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: در شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا با اتخاذ تدابیر لازم و با تامین آب شرب مورد نیاز مردم از بروز هرگونه مشکل پیشگیری شده است.
علیرضا رضوی در جلسه با معاونین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، وظایف و مسئولیت‌های شرکت‌های آب و فاضلاب را سنگین و حساس عنوان کرد افزود: تأمین آب شرب سالم و بهداشتی مورد نیاز مردم از مهمترین وظایف شرکت در این برهه کنونی است.
وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در راستای مقابله و کنترل کرونا همواره در کنار مردم است، افزود: این شرکت با مشارکت در طرح‌های ضدعفونی معابر و خیابان‌ها با بهره گیری از امکانات فنی، خودرویی و انسانی گام‌های مناسبی در استان برداشته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی همچنین با ارائه گزارش از روند یکپارچه سازی شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی در استان، اظهار کرد: در راستای انجام فرآیندهای یکپارچه‌سازی، معاونین و مدیران مربوطه در هر بخش، انتخاب و در حال حاضر با تمام توان و مطابق با اهداف و برنامه ریزی های صورت گرفته، مشغول فعالیت هستند.
رضوی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی جزو شرکت‌های پیشرو در احداث سامانه‌های جمع آوری و تصفیه فاضلاب است افزود: در حال حاضر در ۱۱ شهر استان، شبکه‌های جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب احداث و راه اندازی شده است
وی در خصوص برنامه‌های شرکت برای توسعه شبکه‌های فاضلاب در شهرهای استان، اظهار کرد: در این راستا و برای بهره مندی سریع شهروندان از مزایای شبکه‌های جمع آوری فاضلاب، در کنار عملیات اجرایی شبکه و تحویل موقت از پیمانکار، نسبت به پذیرش انشعاب برای مشترکین نیز اقدام می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی جمعیت تحت پوشش شبکه توزیع آب شهری را ۱۰۰ درصد عنوان کرد و افزود: جمعیت تحت پوشش شبکه توزیع آب در سطح استان ۲ میلیون و ۶۴ هزار و ۷۴۵ نفر در ۳۸ شهر سطح استان است.
وی یادآور شد: گفت: ۱۷ آزمایشگاه به طور مستمر بر کیفیت آب شرب موجود در شبکه توزیع آب شهری استان نظارت مستمر دارند که در این راستا اقدام مقتضی جهت اخذ گواهینامه بین المللی کیفیت ایزو ۱۷۰۲۵و ممیزی آزمایشگاه مرکزی آبفای آذربایجان غربی نیز صورت گرفته است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۴ ق.ظ

دیدگاه


9 − = سه