- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

مشکلات کشور با همت مسئولان حل می شود نه ارتباط با آمریکا

Posted By admin On آبان ۱۲, ۱۳۹۸ @ ۱۱:۱۶ ق.ظ In اخبار ویژه,سیاسی | No Comments

گروه خبر: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مشکلات کشور با همت مسئولان حل می شود نه ارتباط با آمریکا گفت: برخی افراد در داخل کشور تصور می کنند برای حل مشکلات ایران باید دست به دامان آمریکا شد که این تصور بسیار غلطی است.
به گزارش آرازآذربایجان ؛ آیت‌الله سید علی‌اکبر با اشاره به لزوم ناامیدی از آمریکا و سابقه بی‌شمار بدعهدی‌های آمریکا در دیپلماسی جهانی، اظهار داشت: برخی افراد در داخل کشور تصور می‌کنند برای حل مشکلات ایران باید دست به دامان آمریکا شد که این تصور بسیار غلطی است چرا که آمریکا بارها بدقولی ها و بدعهدی های خود را به اثبات رسانده و آزموده را دوباره آزمودن کار خطایی است.
وی، افزود: خروج آمریکا از برجام و شیطنت هایی که بارها طی مذاکرات با تیم مذاکره کننده داشته است نمونه واضح شکستن عهد و پیمان آمریکا در عرصه بین‌المللی بوده و هیچ لزومی برای اعتماد دوباره به این کشور وجود ندارد.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اصرار برخی از افراد در داخل کشور به برقراری ارتباط با آمریکا، اذعان کرد: آمریکا بارها با پیمان‌شکنی‌هایش ثابت کرده که غیرقابل اعتماد است با این وجود هنوز هم برخی از افراد با بی خردی سعی در برقراری ارتباط مجدد با آمریکا دارند و چاره مشکلات کشور را متصل به ارتباط با شیطان بزرگ می دانند که تصور غلطی است.
وی، با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه برای پیشرفت باید تکیه بر توان داخلی و کارگر ایرانی داشته باشیم، ابراز کرد: رسیدن به قله‌های پیشرفت و تکنولوژی و آبادانی در سایه اعتماد به توان داخلی را هم اکنون می توانیم با تمام وجود لمس کنیم که این نتیجه اعتماد به جوان ایرانی است.
آیت‌الله قریشی، با اشاره به فرارسیدن سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام راحل در ۱۳آبان ۵۸افزود: قشر دانش آموز و دانشجویان در اوایل انقلاب تودهنی سختی به ایادی استکبار زده و سفارت آمریکا در تهران را که تبدیل به لانه جاسوسی شده بود تسخیر کردند، امسال نیز همانند سال های گذشته با شرکت آحاد مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳آبان بار دیگر به جهانیان ثابت می کنند که پای آرمان‌های خود هستند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%d9%87%d9%85%d8%aa-%d9%85%d8%b3%d8%a6%d9%88%d9%84%d8%a7%d9%86-%d8%ad%d9%84-%d9%85%d9%8a-%d8%b4%d9%88%d8%af-%d9%86%d9%87/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.