نماينده اروميه با اشاره به تعويق چند ماهه حقوق کارگران شهرداري :

مشکلات و دغدغه_های معیشتی کارگران باید رفع شود

مشکلات و دغدغه_های  معیشتی کارگران باید رفع شود

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه کارگران شهرداری ارومیه با وجود عدم دریافت چند ماه حقوق برای آبادانی و نشاط شهر ارومیه تلاش می کنند گفت : رفع مشکلات معیشتی کارگران یک ضرورت مهم است.
به گزارش آرازآذربایجان ، نادر قاضی پور در افتتاحیه نهمین جشنواره گل وگیاه ارومیه که در پارک گوللر باغی ارومیه برگزار شد افزود: ملت ایران بایدبه خدا اتکا کند و رمز موفقیت در وحدت و همدلی ملت ایران است.
قاضی پور با تبریک روز کارگر تصریح کرد: کارگران و به ویژه کارگران زحمتکش شهرداری ارومیه با وجود عدم دریافت چند ماه حقوق در راستای آبادانی و نشاط شهر ارومیه تلاش می_کنند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نشاط و شادابی نیاز شهروندان است و جشنواره گل وگیاه می تواند این نیاز را تا حدودی مرتفع سازد.
وی اظهار کرد: ما اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم جنگی که سخت تر از جنگ نظامی است و برای پیروزی در این جنگ نیازمند کار جهادی هستیم.
در ادامه محمد رضا علیزاده امام زاده رئیس شورای شهر ارومیه نیز بابیان اینکه کارگران رونق دهنده اقتصاد کشور هستند و رفع مشکلات آنها ضروری است یاد آور شد: برگزاری جشنواره گل وگیاه و آموزش نحوه پرورش گل های زینتی و همچنین حضور فعالان این عرصه از استان_های زنجان و آذربایجان شرقی قوت قلب برای مسئولان این جشن و شناساندن جشنواره گل وگیاه ارومیه خواهد شد‌.علیزاده ادامه داد: در سال های اخیر تلاش شهرداری برای ایجاد نشاط و برپایی جشنواره های متعدد بسیار زیاد بوده و جای تشکر دارد.
یارانه برای آبیاری قطره ای فضای سبز ارومیه اختصاص می یابد
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با برنامه ریزی بستر را برای توسعه صنعت گردشگری در ارومیه فراهم کرد.روح الله حضرت پور در همین جشنواره افزود: با عنایت استانداری یارانه برای آبیاری قطره ای و هوشمند فضای سبز ارومیه در سال جدید اختصاص می یابد.
حضرت پور بااشاره به روز کارگر و تبریک این روز تصریح کرد: کارگران شهرداری با وجود مشکلات اقتصادی چندین هفته با تمام توان برای برپایی این جشنواره تلاش کردند که نشان از توجه همه زحمتکشان به نشاط و شادابی شهر است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جشنواره گل و گیاه ارومیه محیطی شاداب و جذاب برای همشهریان فراهم کرده که ضمن بهره مندی از محیط،از آموزش_های لازم در حیطه پرورش گل و گیاه نیز بهره مند می شوند.
وی بااشاره به ارومیه شهر بین المللی ۲۰۲۰ یادآور شد: باید در کنار مدیریت شهری با گسترش زیر ساخت ها به نشاط شهری توجه ویژه شود.
حضرت پور ادامه داد: شهروندان باید در نگهداری فضای سبز شهر درجهت جذب توریست توجه خاص داشته باشند.
* هدف جشنواره گلها ایجاد شور و نشاط اجتماعی است
شهردار ارومیه گفت: باید از ظرفیت گل و گیاه موجود در جهت رونق اقتصادی شهر استفاده کرد.
محمد حضرت پور در این مراسم با بیان اینکه تمام دغدغه مدیریت شهری ارومیه در جهت توسعه شهری و رفاه شهروندی و ایجاد رضایمتندی در آنها است گفت: یکی از اهداف نهمین جشنواره گلها معرفی ارومیه به عنوان شهر گردشگر و معرفی ارومیه ۲۰۲۰ است که برای معرفی آن نیازمند یک سری زیر ساخت و کارهای تبلیغاتی چون برگزاری جشنواره ها هستیم.
وی هدف عمده جشنواره گلها را ایجاد شور و نشاط اجتماعی و اهمیت تبیین گل در فضای شهری و منازل شهروندان و در نتیجه آشنایی بیشتر مردم با گل و گیاه عنوان کرد و افزود: اقتصاد گل یکی از پررونق ترین اقتصادها در جهان است و باید از این ظرفیت در جهت رونق اقتصادی در شهر استفاده کرد و با در اختیار گذاشتن گلخانه های گل در اختیار تحصیل کنندگان این قشر در جهت تحقق این مهم گام برداشت.
شهردار ارومیه ادامه داد: توسعه کنونی شهر در سایه وحدت و تعامل رقم خورده است و این وفاق برای توسعه بیشتر استان کمک می کند.
حضرت پور تاکید کرد: باید از ظرفیت های طبیعی استان چون دریاچه ارومیه که اکنون روزهای پر آب را سپری می کند در جهت جذب گردشگر استفاده کرد. وی گردشگری طبیعی، گردشگری مذهبی، گردشگری ورزشی و گردشگری درمانی را از جمله راهبردهای شهرداری ارومیه برای توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصادی در شهر دانست و گفت: توسعه صادرات محصولات کشاورزی یکی دیگر از اهداف مدیریت شهری ارومیه است و اکنون در سایه تلاش ها برای توسعه صادرات شاهد صادرات محصول هندوانه از ارومیه به نقاط مختلف جهان هستیم.
شهردار ارومیه اظهار کرد: در سایه تلاش ها در توسعه صادرات محصولات کشاورزی اکنون در حدود ۷۰ هزار تن انگور به کشورهای عربی و کشورهای اروپایی صادر می شود و این مهم از دستاوردهای برگزاری جشنواره انگور در طول هفت سال گذشته رقم خورده است.
وی باتاکید براینکه تمام دغدغه های مدیریت شهری ارومیه در جهت تحقق افق ۱۴۰۴ و یکی از محورهای آن برخورداری مردم از اقتصاد پویا و افزایش سرانه درآمد مردم است گفت: با استفاده از تمام ظرفیت های طبیعی درشهر ارومیه چون دریاچه زمینه های اشتغال را فراهم و رونق اقتصادی در شهر را رقم می زنیم.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹ ق.ظ

دیدگاه


4 − = دو