مشکلات مسکن مهر گلمان از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان برطرف شود

مشکلات مسکن مهر گلمان از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان برطرف شود

گروه خبر: معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی بر حل مشکلات مسکن مهر گلمان از سوی دستگاه‌های خدمات رسان استان تاکید کرد.
هادی بهادری در جلسه‌ای با حضور روسای دستگاه‌های خدمات رسان آذربایجان غربی در زمینه مسائل و مشکلات واحدهای مسکونی مهر استان برگزار شد در خصوص اجرا و تکمیل پروژه‌های خدماتی نظیر احداث ساختمان پاسگاه انتظامی، مرکز بهداشت و فضای سبز بازی کودکان در شهرک گلمان ارومیه دستورات لازم را داد.
وی ادامه داد: برای کاهش مشکلات متقاضیان و تسریع روند اتمام این پروژه‌ها به طور مستمر در جلسات هفتگی تمامی موارد با حضور روسای دستگاه‌های خدماتی بررسی و راهکار مناسب نیز اتخاذ خواهد شد. بهادری با اشاره به اینکه طرح مسکن مهر استان ۷۵ درصد پیشرفت اجرایی دارد افزود: دستگاه‌های خدمات رسان باید توان اجرایی خود را برای اتمام هرچه سریع‌تر پروژه‌ها و تحویل واحدهای مسکونی مهر به متقاضیان بکار گیرند.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: زمان اتمام این پروژه‌ها بسیار به تاخیر افتاده و ادامه این روند هزینه ساخت و اتمام واحدها را افزایش خواهد داد و متقاضیان را با مشکلات گوناگونی مواجه خواهد ساخت.
بهادری یاد آور شد: در قالب طرح مسکن مهر ۴۱ هزار ۳۳۹ واحد مسکونی شامل ۲۴ هزار واحد به صورت تعاونی‌های مسکن مهر، ۱۲ هزار واحد به صورت خودمالکی و سه هزار واحد با مشارکت پیمانکاران و به صورت سه جانبه و یک هزار و ۶۰۰ واحد نیز به شکل واحدهای مسکونی چند خانواری در استان در حال ساخت است که از این تعداد تا کنون ۲۴ هزار واحد به متقاضیان فاقد مسکن تحویل داده شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این نشست پیشرفت واحدهای مسکونی شهرستان ارومیه را ۷۵ درصد عنوان کرد و افزود : در شهرستان ارومیه ۹ هزار و ۵۱۹ واحد مسکونی در دست احداث است که از این تعداد واحد مسکونی ۴ هزار و ۷۰ واحد مسکونی در مرحله پایان عملیات نازک کاری قرار دارند.
خلیل محبت خواه با بیان اینکه تنها اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی متولی طرح مسکن مهر نیست افزود:دستگاه‌های خدمات رسان نیز باید همگام با اداره کل راه و شهرسازی توان اجرایی خود را برای تامین خدمات زیر بنایی و اتمام هرچه سریع‌تر پروژه‌ها و تحویل واحدهای مسکونی مهر به متقاضیان بکار گیرند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۹ ق.ظ

دیدگاه


× 4 = بیست