استاندار آذربايجان غربي:

مشکلات مسکن مهر استان حل شود

مشکلات مسکن مهر استان حل شود

گروه خبر:استاندار آذربایجان غربی تسریع در حل مشکلات مسکن مهر این استان را از مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط خواستار شد.
به گزارش آرازآذربایجان قربانعلی سعادت در هشتاد و نهمین جلسه شورای مسکن که در سالن جلسات طبقه همکف استانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید تمام دستگاه‌های ذی‌ربط مشکلات و موانع موجود در مسکن مهر را حل و فصل کرده و واحدهای مسکن را تحویل متقاضیان دهند.
وی با بیان اینکه مسکن مهر برای تقویت بضاعت مستضفعین جامعه ساخته شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع مسکن و شهرسازی استان موظف است تا نسبت به تحویل واحدهای مسکن مهر به ترتیب تاریخ ثبت‌نام متقاضی اقدام و از تحویل واحدهای مسکن مهر به افرادی که به صورت غیرقانونی اقدام به خرید این واحدها کرده‌اند جلوگیری به عمل آورد.
استاندار آذربایجان غربی همچنین به مسائل ایمنی مسکن مهر و همچنین سایر واحدهای آپارتمانی استان اشاره کرد و خطاب به سازمان نظام مهندسی و همچنین شرکت گاز اهم موارد ایمنی این واحدها را درخواست کرد.
سعادت با بیان اینکه مسکن مهر آذربایجان غربی فاقد امکانات تفریحی و خدماتی همچون مسجد، مدرسه و فضای سبز هستند، ادامه داد: اداره راه و شهرسازی استان موظف به ایجاد این امکانات و تحویل این فضاها به دستگاه‌های مربوطه هستند.
استاندار آذربایجان غربی در بخشی از سخنان خود به ناکارآمدی مالیات بر ارزش افزوده در استان اشاره کرد و گفت: مالیات بر ارزش افزوده به معنای اخذ مالیات از مصرف‌کننده نهایی است و این موضوع به صورت صحیح در استان اجرا نشده و نیاز به بحث و بررسی دارد.وی ضمن یادآوری اینکه مسکن مهر متعلق به قشر بی‌بضاعت جامعه است، خاطرنشان کرد: تمام تمهیدات لازم جهت تسریع در حل و فصل مشکلات این واحدها باید هر چه سریعتر انجام گیرد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۵:۵۰ ق.ظ

دیدگاه


1 + = چهار