معاون سياسي و امنيتي استاندار:

مشکلات مردم در سفرهای استانی دولت بررسی می شود

مشکلات مردم در سفرهای استانی دولت بررسی می شود

گروه خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: سفرهای استانی هئیت دولت با هدف بررسی مسایل و مشکلات مردم انجام می شود.
علیرضا رادفر با اشاره به درپیش بودن سفر استانی هئیت دولت یازدهم به آذربایجان غربی افزود: دولت یازدهم در این سفرها حجم بالایی از مشکلات مردم را بررسی می کند و بدون تردید این مهم در استان آذربایجان_غربی نیز باعث خیر و برکت فراوان خواهد بود.
وی با بیان اینکه از تشکیل ستادهای مردمی استقبال از رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در استان استقبال می کنیم ادامه داد: در آینده ای نزدیک، استان سرافراز و شهید پرور آذربایجان_غربی، رئیس دولت تدبیر و امید خواهد بود و دکتر روحانی و هیئت دولت، با حضور در استان از نزدیک به دیدار هموطنان این خطه از میهن اسلامی خواهند پرداخت.
رادفر اظهارداشت: مردم استان و شهروندان می توانند به صورت خودجوش نسبت به تشکیل ستادهای استقبال از رئیس جمهوری اقدام کرده و فضای استان را بیش از پیش برای حضور و میزبانی از رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت آماده کنند و ما باور داریم مردم عزیز استان، میزبان خوبی برای رئیس جمهوری خواهند بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه استقبال از رئیس جمهوری به طور یقین دشمن شکن و باعث تقویت نظام و حمایت از دین و انقلاب خواهد بود، افزود: برپایی ستادهای استقبال از رئیس جمهوری یک کار گروهی و مردمی است و ستادهای تشکیل شده خودجوش بوده و دولتی ها در استان نقشی در اداره آنها ندارند و امیدواریم آثار خیر و برکات آن نصیب استان شود.
وی در خصوص تشکیل ستاد استقبال رسمی از رئیس جمهوری در استان نیز اظهار داشت: این ستاد در حال حاضر به ریاست معاون سیاسی استاندار و با حضور جمعی از مدیران، در استان تشکیل شده و تمهیدات لازم را برای میزبانی شایسته از سفر ریاست محترم جمهوری به آذربایجان غربی پیش بینی شده است.
قرار است سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در قالب بیست و هشتمین سفر استانی دولت یازدهم روز دهم خردادماه به استان آذربایجان غربی انجام شود.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۴ ق.ظ

دیدگاه


4 − یک =