- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

مشکلات دارویی بیماران خاص در آذربایجان غربی رفع شود

Posted By admin On شهریور ۲۱, ۱۳۹۸ @ ۱۱:۱۷ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان-معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر لزوم همکاری های بین بخشی و تامین اقلام دارویی برای رفع مشکلات بیماران خاص تاکید کرد.
علی مصطفوی در جلسه کمیته بیماران خاص که امروز در استانداری برگزار شد بر لزوم همکاری های بین بخشی برای تسهیل روند درمان و رفع مشکلات بیماران خاص تاکید کرد .
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اگر در خصوص بیماران خاص و ارائه خدمات درمانی به این بیماران با کمبود نقدینگی مواجه است باید برای رفع مشکلات در شورای برنامه ریزی طرح و برنامه ریزی های لازم برای رفع این موارد و مشکلات را در اولویت کاری قرار دهد.
وی در ادامه به برگزاری دوره ها و جلسات آموزشی برای بیماران خاص و استفاده از خیرین سلامت در خصوص بیماران خاص تاکید کرد.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به وجود شکاف و فاصله بین قیمت واقعی داروها و قیمتی که بیمه تحت پوشش قرار می دهد اشاره کرد و گفت: در این خصوص و برای رفع این مشکلات از طرف مقام عالی استان حتما مکاتبات لازم انجام و پیگیر رفع مشکلات این بیماران خواهیم بود .
طباطبایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز در این جلسه بالا رفتن قیمت و کمیاب بودن برخی داروهای بیماران خاص را عمده مشکل این بیماران عنوان نمود و بر حمایت های درمانی و دارویی و کمک به رفع موانع برای تامین اقلام دارویی این بیماران تاکید کرد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d8%a7%d8%b5-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.