مشکلات اکثر واحدهای تولیدی آذربایجان غربی معوقات بانکی است

مشکلات اکثر واحدهای تولیدی آذربایجان غربی معوقات بانکی است

گروه خبر: رئیس کل دادگستری آذربایجان_غربی گفت: نباید اجازه داد حتی یک واحد تولیدی از چرخه فعالیت بازماند.
به گزارش آراز آذربایجان، علی اکبر گروسی در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی استان که دچار مشکل شده بودند، افزود: دستگاه قضایی استان در پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاستهای ریاست معظم قوه قضاییه در تحقق بخشیدن به رونق و جهش تولید تمام توان خود را به کار می برد تا مشکلات واحدهای تولیدی که به دلایلی از تولید باز ایستاده اند مرتفع و آنها را به چرخه تولید بازگرداند.
وی تاکید کرد: بازگشت به چرخه تولید واحدهای تولیدی اشتغال، رشد اقتصاد، مقابله با تحریم و تحقق جهش تولید در استان را به همراه خواهد داشت. گروسی افزود: مشکلات اکثر واحد های تولیدی استان معوقات بانکی است که در جلسات ستاد اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با دعوت از طرفین این مشکلات موشکافانه بررسی و راه حل های قانونی و کارشناسی شده برای برون رفت از مشکلات و بازگشت به چرخه تولید واحدهای تولیدی استان ارائه می شود.
وی تاکید کرد: مسئولین کشوری و استانی باید با همت و تلاش مضاعف و جهادگونه و تکیه بر توان داخلی نگذارند حتی یک واحد تولیدی از تولید باز بایستد چرا که در صورت توقف هر واحد تولیدی نه تنها کارگران و خانوده های آنها متضرر خواهند شد بلکه چرخه اقتصاد در کشور دچار آسیب خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۳ ق.ظ

دیدگاه


8 − سه =