مشاغل مزاحم تهدید اجتماعی برای ارومیه هستند

مشاغل مزاحم تهدید اجتماعی برای ارومیه هستند

گروه خبر: سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز موضوع صنوف آهن فروشان ، تعمیرات خودرو ، ضایعات فروشان، خرده فروشان خیابان خرمشهر و …یک تهدید اجتماعی برای شهر ارومیه محسوب می‌شود.
به گزارش آراز آذربایجان ،حسین پناهی با تاکید براینکه با وجود ابلاغ مصوبات متعدد در جهت رفع مشاغل مزاحم امروز بار دیگر شاهد جولان مشاغل مزاحم و سد معبر در سطح شهر ارومیه هستیم، افزود: تقویت مصوبات گذشته مدیریت شهری در راستای رفع موانع و نواقصات مشاغل مزاحم یک امر ضروری و تاثیر گذار است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم باید گام دوم ساماندهی اجرایی شود.وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: اجرای شیوه نامه های خدمات شهری می تواند بسیاری از مشکلات و معضلات مربوط به ساماندهی های مشاغل مزاحم را رفع کند.
پناهی تصریح کرد: مکان یابی برای شغل های فاقد مکان ، ساماندهی وانت بارهای سطح شهر که هم موجب بر هم زدن فضای زیبای شهری شده است و هم از لحاظ بهداشتی می‌توانند یک تهدید برای اجتماع شوند ، راه اندازی بازار های روز و شب و میوه و تره‌بار در محلات و … می توانند مفید واقع شوند.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نگاه درآمد پایدار با ایجاد زیرساخت های لازم و راه اندازی بازارچه و بازارهای میوه و تره بار می تواند در امر درآمدزایی شهرداری مفید واقع شود.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۳ ب.ظ

دیدگاه


5 − = چهار