مسیرهای منتهی به سواحل دریاچه ارومیه مسدود شد

مسیرهای منتهی به سواحل دریاچه ارومیه مسدود شد

گروه خبر:فرماندار ارومیه از مسدودسازی مسیرهای منتهی به سواحل دریاچه ارومیه به‌دلیل افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا خبر داد.
به گزارش آراز آذربایجان،علیرضا ملامحمدی‌زاده در خصوص افزایش تعداد مسافران در سواحل دریاچه ارومیه با توجه به وضعیت قرمز استان از نظر شیوع ویروس کرونا، افزود: از روز گذشته مسیرهای منتهی به سمت سواحل از دریاچه از طرف شهر ارومیه مسدود شده است.وی با اشاره به انتشار تصاویری از تجمع مردم در سواحل دریاچه ارومیه، عنوان کرد: این قسمت مربوط به بخش پایین میان‌گذر شهید کلانتری دریاچه ارومیه است که در حوزه استان آذربایجان‌غربی قرار ندارد.
ملامحمدی‌زاده گفت: با توجه به باز بودن این منطقه و حضور مردم ارومیه نیز در این قسمت، امروز از طریق هماهنگی با فرمانداری ایلخچی در استان آذربایجان‌شرقی، حکم پلمب این منطقه نیز اخذ شده است.
فرماندار ارومیه با بیان اینکه خودمراقبتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به همراه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهم‌ترین اقدام در زمینه مدیریت و مقابله با شیوع ویروس کرونا است، عنوان کرد: از امروز شنبه محدودیت‌های جدیدی اعمال شده که امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم زنجیره انتقال کرونا را قطع کنیم.
اظهارات فرماندار ارومیه در حالی است که اواخر هفته جاری شاهد هجوم مردم بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی به سواحل دریاچه ارومیه بودیم و هم‌اکنون وضعیت ۱۱ شهرستان در استان آذربایجان‌غربی از جمله ارومیه در وضعیت قرمز قرار دارد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۷ ب.ظ

دیدگاه


− دو = 4