- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

مسابقات فوتسال شهرداری های کلانشهرهای کشور در ارومیه آغاز شد

Posted By admin On آذر ۲, ۱۳۹۳ @ ۵:۳۴ ق.ظ In فوتبال,ورزشی | No Comments

گروه خبر : نهمین دوره مسابقات فوتسال شهرداری های کلانشهرهای کشور گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام ‘شهید مهدی باکری’ در ارومیه آغاز شد.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ارومیه در مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی به واسطه ورزش و مسابقات ورزشی در کلانشهرهای کشور از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.سهراب عبداله_زاده افزود: ورزش تنها ابزاری است که می تواند در کنار رقابتی سالم و جوانمردانه، بستری مناسب برای تحکیم رفاقت و دوستی بین انسانها و فرهنگ های مختلف را فراهم سازد.
وی ادامه داد: برگزاری هرچه کیفی این مسابقات در دستور کار تمامی عوامل اجرایی است و امیدواریم میزبان شایسته ای برای ورزشکاران، مربیان و سرپرستان شرکت کننده باشیم.سرپرست نهمین دوره مسابقات فوتسال کلانشهرهای شهرداری های سراسر کشور نیز در این مراسم گفت: در این مسابقات ۲۵۰ ورزشکار، مدیر، مربی و سرپرست در قالب ۱۲ حضور دارند و امیدواریم بازی های جوانمردانه و بانشاطی را از تمامی تیم های شاهد باشیم.حسین اشرفی افزود: مراسم قرعه کشی مسابقات با حضور سرپرستان و نمایندگان تیم ها برگزار شده و قرار شد مسابقات در سه گروه چهار تیمی به انجام برسد.وی افزود: کاپ قهرمانی این دوره از مسابقات کاملا ویژه و نفیس است که توسط یکی از هنرمندان ارومیه به صورت معرق خمره ای ساخته شده که در آن طرح زیبایی از میوه انگور به عنوان نماد شهر ارومیه طراحی شده است. اشرفی گفت: این جام از ۹۶۳ قطعه و از جنس ریشه درخت گردو و به ابعاد ۵۰ سانتیمتر در ۱۸ سانتیمتر ساخته شده است.
به گزارش ایرنا، این مسابقات با پرتاب نمادین توپ فوتسال توسط پرویز جلیلی رییس شورای شهر ارومیه به وسط زمین آغاز شد.
حمل تمثیل شهدای ورزشکار شهر ارومیه، توسط ورزشکاران تیم های شرکت کننده در مراسم رژه از نکات جالب این مراسم بود.نهمین دوره مسابقات فوتسال کلانشهرهای شهرداری های سراسر کشور با حضور ۱۲ تیم از امروز آغاز شد و به مدت پنج روز ادامه دارد.
در نخستین روز این رقابتها شش بازی به انجام می رسد که طی آن تیم های ارومیه، کرمانشاه، مشهد، اصفهان، اهواز و رشت ترتیب زیر در مقابل تیم های همدان، اراک، تبریز، قم، تهران و کرج قرار می گیرند.این مسابقات در سالن دو هزار نفری شهید باکری ارومیه در حال برگزاری است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d8%a7%d8%aa-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%b4%d9%87%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%8a-%d9%87%d8%a7%d9%8a-%da%a9%d9%84%d8%a7%d9%86%d8%b4%d9%87%d8%b1%d9%87%d8%a7/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.