مسائل و مشکلات رانندگان اتوبوس ارومیه حل می‌شود

مسائل و مشکلات رانندگان اتوبوس ارومیه حل می‌شود

گروه خبر: رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شرکت تعاونی اتوبوس‌داران شهر ارومیه با تاکید بر حل مشکلات اتوبوس‌داران توسط دادگستری استان گفت: مشکلات با هم افزایی و همکاری و نه با اقدامات احساسی حل می‌شود.
به گزارش آراز آذربایجان، ناصر عتباتی در جلسه فوق‌العاده بررسی مسائل و مشکلات شرکت تعاونی اتوبوس‌داران شهر ارومیه با تاکید بر حل مشکلات اتوبوس‌داران توسط دادگستری استان اظهار داشت: مشکلات با هم افزایی و همکاری و نه با اقدامات احساسی و به دور از ضوابط و مقررات حل می‌شوند.
وی افزود: دادگستری انتظار رعایت مقررات از صنوف و همه مردم دارد و حرکتی که در شرایط و اوضاع انتخاباتی کشور، فضای روانی جامعه را بر هم بزند پذیرفته نیست و باید در کنار هم، مشکلات با هم افزایی و تفاهم حل شده تا اجحافی در حق کسی صورت نگیرد.
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: بی‌تردید همه در مقابل قانون یکسان و برابر هستند بنابراین از مسئولان نیز انتظار می‌رود تا از تضییع کمترین حقی از اصناف به ویژه صنف اتوبوسداران خودداری کنند.
عتباتی افزود: دستگاه قضایی به انسجام بخشی به امور و عدل و انصاف در جامعه کمک کرده و اجازه نخواهد داد حقی از کسی پایمال شود.
وی افزود: دستگاه قضایی در برقراری نظم با کسی تعارف ندارد و هر جایی که نقض قانون ببیند برخورد می‌کند و همه باید حرکتمان در مسیر قانون باشد چه بسا اجحافی هم شده باشد اما برخورد احساسی به نفع هیچ کسی نیست بلکه با اندیشه و هم افزایی معقول، مشکلات پیش رو حل می‌شود.رئیس شورای قضایی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اکنون دشمن در تلاش است با حیله و نیرنگ انتخابات پیشرو را مخدوش کرده و دنبال کوچکترین بهانه‌ای است که جو کشور را متشنج جلوه دهد بنابراین هر اقدام نسنجیده‌ای آب ریختن به آسیاب دشمن است و باید با هوشیاری و با اتکاء به عقل دشمن را نا امید کرده و اجازه بهره برداری سوء از شرایط را به دشمن نداد.در این جلسه شهردار ارومیه اظهار داشت: تمام تلاش بر این است که منافع این صنف زحمت کش در نظر گرفته شود و آنها به حق و حقوق خود برسند.
مجید آقازاده افزود: اقدامات لازم و پیشنهادهایی قانونی به شورای شهر ارومیه ارائه شده و در صورت تشکیل جلسه شورا و موافقت ایشان کمک بزرگی در حق صنف اتوبوسداران خواهد شد.برحسب توافق و تصمیات متخذه در جلسه مقرر شد که شهرداری بخش عمده‌ای از مطالبات صنف اتوبوس داران را پرداخت و مطالبات پیش از سال ۱۴۰۰ وفق مقررات قانونی با ارجاع به هیات سه نفره کارشناسی با نظارت دادستان ارومیه به صورت دقیق تعیین شود و از سوی دیگر صنف اتوبوسرانی از صبح فردا به ارائه خدمات به شهروندان بپردازند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۵ ب.ظ

دیدگاه


6 − پنج =