مسئولیت پذیری در بین مدیران باید تقویت شود

مسئولیت پذیری در بین مدیران باید تقویت شود

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان_غربی گفت: وحدت حوزه و دانشگاه می تواند تحول آفرین باشد. به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه تصریح کرد: در صورتیکه حوزه و دانشگاه بتوانند مباحث روز جامعه را با همکاری و تعامل باهم پیش ببرند، تحول اساسی در جامعه شکل خواهد گرفت.
حجت‌الاسلام قریشی با بیان اینکه مسئولین باید دستورات رهبری را عملیاتی کنند، تصریح کرد: عمل به منویات رهبری باید در دستور کار مدیران رده بالای کشوری و مسئولین در جهت رفع مشکلات جامعه و مردم قرار گیرد.
امام جمعه ارومیه با اشاره به هزینه‌های بالای درمان نازایی نیز بیان کرد: برخی از هزینه‌ها در این راستا نابجاست و شاهدیم بعضی از مراکز هزینه‌ها را افزایش می‌دهند اما همه مردم قادر به تامین هزینه های مذکور نیستند که باید به این مسئله رسیدگی شود.
وی ادامه داد: همچنین سقط جنین نیز از مباحث مهمی است که باید علوم پزشکی با نظارت حداکثری خود بر مراکز بهداشت و درمان مانع از بروز تخلف شود.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مباحث مربوط به جهش تولید و لزوم توجه به منویات رهبری در این راستا تصریح کرد: همه مسئولین باید از عزم خود را جزم کنند تا مسئله جهش تولید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود چرا که عمدتا راهکارهای علمی وجود دارد و در واقع مشکل اصلی در عدم موفقیت جهش تولید، مشکل فرهنگی است.حجت الاسلام قریشی ادامه داد: باید عزم و اراده مدیران در این راستا تقویت شود تا شاهد نتایج مطلوبی بیشتری در جامعه باشیم.
وی بااشاره به تاکید اسلام بر مسئله مسئولیت پذیری و مشارکت در کارهای اجتماعی افزود: مسئله مسئولیت پذیری و مشارکت در امور در بین مدیران باید تقویت شود و سپس به سطح جامعه تسری یابد چرا که اگر مسئولیت پذیری به یک فرهنگ عمومی بدل شود شاهد اتفاقات بسیار خوبی در جامعه خواهیم بود.امام جمعه ارومیه به مسئله معیشت و مشکلات مردم جامعه اشاره کرد و گفت: همه دست‌اندرکاران و مدیران باید همت خود را بیشتر کنند و با عزم و اراده جهادی در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۷ ب.ظ

دیدگاه


نُه + = 10