مسئولان فضای لازم برای سرمایه‌گذاران واقعی را فراهم کنند

مسئولان فضای لازم برای سرمایه‌گذاران واقعی را فراهم کنند

گروه خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مسئولان باید فضا برای سرمایه‌گذاران واقعی را ایجاد کنند، گفت: توجه به بدقولی سرمایه‌گذاران قبلی و کذایی نباید در روند اعطای زمین به سرمایه‌گذاران آینده خللی ایجاد کند.
به گزارش آراز آذربایجان،آیدین رحمانی رضائیه در جلسه کارگروه امور زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست که در استانداری برگزارشد، اظهار کرد: اگر تخلفی در برنامه زمان بندی اجرایی پروژه‌ها مشاهده شود بایستی زمین به اراضی ملی بازگردد.
وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌ها بایستی برنامه‌های زمان بندی اجرای پروژه‌ها را پیگیری کنند، خاطر نشان کرد: زمین‌هایی که پس گرفته شده‌اند باید در مراحل بعدی در اختیار دیگر سرمایه‌گذاران و تحقق دیگر پروژه‌ها قرار گیرد.معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مسئولان باید فضا برای سرمایه‌گذاران واقعی را ایجاد کنند، گفت: توجه به بدقولی سرمایه‌گذاران قبلی و کذایی نباید در روند اعطای زمین به سرمایه‌گذاران آینده خللی ایجاد کند.
وی با بیان اینکه باید بروکراسی‌های زائد حذف شوند، تصریح کرد: پیش از اعطای زمین به سرمایه‌گذاران باید این افراد احصا شده و اهلیت آنان توسط اداره کل اقتصاد و دارایی مورد ارزیابی قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرداگر تخلفی در برنامه زمان بندی اجرایی پروژه‌ها مشاهده شود بایستی زمین به اراضی ملی بازگردد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۶ ق.ظ

دیدگاه


6 − شش =