مسئولان در شأن نظام جمهوری اسلامی فعالیت کنند

مسئولان در شأن نظام جمهوری اسلامی فعالیت کنند

گروه خبر: قائم مقام مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: امام (ره) فرموده‌اند نگذارید نظام به دست نا اهلان بیافتد به دلیل اینکه این نظام متعلق به آقا امام زمان هست و باید مسئولین این نظام در آن شأن کار بکنند.
ما هم در راستای عمل به همین فرمایش امام (ره) وظایف و تکالیف سنگینی بر عهده داریم تا هم صیانت بکنیم از نیروهای انقلابی و ارزشی و هم مراقبت کنیم تا افراد فاسد در کالبد نظام وارد نشوند تا موجبات فساد را فراهم نمایند.
به گزارش آراز آذربایجان، حسین مهدوی در مراسم تکریم و معارفه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی را جهانی کرده و با نقش فرا منطقه ای در منطقه جریان ساز شده است.
اظهارکرد: آنچه که امروز در اروپا و آمریکا و شرق و غرب روی داده است از انقلاب اسلامی نشأت گرفته است و در واقع آزادیخواهی و مقابله با سلطه نتیجه بیداری اسلامی انقلاب ایران است.
مهدوی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ما دچار تزلزل شده‌اند و تصمیمات اخیری که در عرصه بین الملل صورت می‌گیرد همگی نشان دهنده پیروزی‌های انقلاب اسلامی است و اکنون شعار ما این است که آمریکا باید از منطقه خارج شود.در این مراسم با قدردانی از یدالله رجبی تقدیر و مرتضی حاتمی به سمت رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان معرفی شد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۳ ق.ظ

دیدگاه


9 × = هجده