مسئولان در زمینه کنترل گرانی و نرخ تورم نظارت کنند

مسئولان در زمینه کنترل گرانی و نرخ تورم نظارت کنند

گروه خبر:امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه با تاکید بر‌اینکه مسئولان در زمینه کنترل گرانی و نرخ تورم به‌طور ویژه نظارت کنند، گفت: مردم از گرانی تورم و فساد اقتصادی خسته شده‌اند. ملا قادر بیضاوی با تاکید بر همکاری همه برای جلوگیری از گرانی قیمت کالا و خدمات اظهار داشت: برخی از اقلام اساسی مردم دارای گرانی کاذب شده‌اند که برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها باید مراقبت و نظارت کرد.
وی افزود: مسئولان باید در زمینه کنترل گرانی و نرخ تورم به‌طور ویژه نظارت کنند و تمام افرادی هم که در حوزه تجارت فعالیت می‌کنند آنان هم توجه ویژه به این موضوع داشته باشند.
ماموستا بیضاوی با بیان اینکه ملت ایران بزرگی خودشان را در تاریخ انقلاب اسلامی به اثبات رسانده‌اند گفت: شایسته است همه مسئولان و همه کسانی که در حوزه اقتصاد نقش دارند تدبیری اساسی برای آسایش و آرامش و امنیت اقتصادی و رفع گرانی و تورم ارائه دهند تا زندگی بیش از این برمردم سخت نشود.
امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه تاکید کرد: لازم است با نظارت، هدایت و ایجاد اشتغال جوانان، تولید و رفع بیکاری، ایجاد فضای سرمایه‌گذاری و احترام به مردم، زمینه آسایش اقتصادی جامعه فراهم شود.
وی با بیان اینکه مردم از گرانی و فساد اقتصادی بیزار هستند تصریح کرد: مسئولان برای آسایش و آرامش اقتصادی مردم قیمت کالاها و خدمات کنترل و زمینه جلوگیری از افزایش اجناس را فراهم کنند.
ملا قادر بیضاوی افزود: مقداری از این مشکلات بر اساس تحریم‌های دشمنان خارجی است و تا این جای کار همه مردم ما پای سختی‌ها می‌مانند و در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند اما مقدار زیادی از این مشکلات اقتصادی مربوط به بی‌تدبیری برخی از مسئولان پای کار است.
امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به گرانی‌ها گفت: مردم افزایش قیمت بنزین را تحمل کردند؛ اما نمی‌توانند گرانی‌ها را تحمل کنند مسئولان باید گره مشکلات مردم را باز کنند و دولتمردان به فکر مردم باشند و چاره‌ای عاجل و عملی برای رفع گرانی‌ها بیاندیشند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۲ ب.ظ

دیدگاه


4 + = ده