- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

مسئولان با قاچاق دام زنده از آذربایجان‌غربی به شدت برخورد کنند

Posted By admin On دی ۲۹, ۱۳۹۷ @ ۱۱:۱۰ ق.ظ In اخبار ویژه,ارومیه,سیاسی | No Comments

گروه خبر: امام جمعه ارومیه و نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: موضوع قاچاق دام در آذربایجان‌غربی جزو اصلی ترین مباحثی است که رخ می‌دهد و برخورد با این پدیده شوم نیازمند توجه مردم و شدت برخورد مسئولین است.
به گزارش آرازآذربایجان ، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه، اظهار داشت: هر دو نقل قول از شهادت ایشان معتبر و نزدیک به واقعیت است که از سوی علمای برجسته اسلام مطرح شده است.
وی با بیان اینکه شیعه در این ایام به حرمت حضرت زهرا(س) به عزاداری می‌پردازد که قابل احترام است، اضافه کرد: مصادف شدن ایام شهادت با ایام دهه فجر باید مدنظر باشد و در مراسمات و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی به این ایام توجه کافی شود.
حجت الاسلام قریشی بر حمایت از تولید داخلی تاکید و تصریح کرد: باید از تولید داخلی و اشتغال کارگر ایرانی حمایت شود تا بیکاری و اقتصاد ساماندهی شده تا با این روش به سوی برخورد و مقابله با قاچاق برویم‌.
و بر لزوم حمایت مردم و مسئولین از تولید داخلی تاکید کرد و اشتغال‌زایی در مناطق مختلف با این اقدام را یادآور شد و ابراز داشت: موضوع اشتغال در استان باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا حمایت از تولیدات داخلی لازم و ضروری است.خطیب جمعه ارومیه یادآور شد: موضوع قاچاق دام در آذربایجان‌غربی جزو اصلی ترین مباحثی است که رخ می‌دهد و برخورد با این پدیده شوم نیازمند توجه مردم و شدت برخورد مسئولین است.
وی با بیان اینکه دستگیری خبرنگار پرس تی‌وی که برای عیادت برادرش به آمریکا رفته و نحوه برخورد با حجاب او، خیانت آمریکایی‌ها را نشان می‌دهد که منطق و تعقل ندارند و به هرکس بتوانند اهانت خواهند کرد، متذکر شد: اگر واقعا طلایه‌دار آزادی و دموکراسی هستند چرا حجاب یک خانم را برمی‌دارند؟ زندان بدون جرم آن هم توهین به حجاب زن چه مفهومی دارد؟
حجت الاسلام قریشی ابراز داشت: آمریکا که داعیه دار ابرقدرتی و مدیریت بر دنیا است، تمام مسئولانش در سخنرانی‌ها پُز قدرت‌مداری دارند و در داخل به سمت اضمحلال می‌روند به طوری که آمریکایی‌ها خود را قدرتمند نشان می‌دهند اما توان مدیریت کشور خود را ندارند؛ این همان بیان الهی در قرآن است که قلوب دشمنان متفرق و اهل تعقل نبوده و درونشان سست و پوچ است.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی به سانحه اخیر سقوط هواپیما و شهادت جمعی از افسران و کارکنان ارتش اشاره و خاطرنشان کرد: این عزیزان در راه خدمت به مردم و به منظور انتقال مایحتاج مردم به شهادت رسیده‌اند و این فعالیتشان باارزش و مقدس است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d8%b3%d8%a6%d9%88%d9%84%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d8%a7%da%86%d8%a7%d9%82-%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%b2%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d8%ac%d8%a7%d9%86/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.