فرمانده سپاه شهداي آذربايجان‌غربي:

مسئولان باید پاسخگوی مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشند

مسئولان باید پاسخگوی مشکلات معیشتی و اقتصادی  مردم باشند

گروه خبر: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه هم‌اکنون مشکل ملت ایران مسئله اقتصاد است گفت :مسئولان باید پاسخگوی مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشند.
به گزارش آرازآذربایجان ، حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ، اظهار کرد: ملت ایران باید به تعبیر از سخنان رهبر معظم انقلاب، جزو پیروان واقعی ائمه اطهار (ع) باشند.
وی با بیان اینکه هم اکنون دو هدف، راهکار و ماموریت از سوی استکبار بر روی نظام جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند هم‌اکنون هیچ جنگ و مذاکره‌ای انجام نمی‌پذیرد.
شهسواری با اشاره به نظریه یکی از تروریست‌های جهان در خصوص تسلط آمریکا بر علیه ایران، افزود: آمریکا با توجه به قدرت و صلابت ایران اسلامی توان تهاجم به جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
وی با بیان اینکه مسئولان و مدیران کشور مدیون ملت متدین انقلاب اسلامی هستند تصریح کرد: هم‌اکنون مشکل ملت ایران مسئله اقتصاد است که مدیران اقتصادی باید پاسخگو بوده و مشکلات اقتصادی جامعه را حل کنند تا شرمنده مردم متدین انقلابی نباشند.
شهسواری بدتر از مشکل اقتصادی را جنگ رسانه و جنگ عملیاتی دشمن دانست و گفت: امروز در حوزه جنگ نرم، جنگ ولادها و تصویر در حوزه اقتصادی است و دشمن از مشکلات ملت ایران از کاح کوه می‌سازد و از اقتدار و صلابت آنها کاح می‌سازد.
شهسواری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: ایشان فرمودند تصویرسازی غلط، منفی و ناامیدکننده از اوضاع ایران بهترین دستور کار دشمن است اما فضل و عنایت خداوند تصویر واقعی کشور در نقطه مقابل تصویر سازی نظام سلطه بوده و بسیج یکی از نقطه‌های برجسته تصویر واقعی از اقتدار کشور است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶ ق.ظ

دیدگاه


8 − = پنج