- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

مسئولان باید با عدل و انصاف رضایت‌مندی مردم را جلب کنند

Posted By admin On تیر ۹, ۱۳۹۸ @ ۱:۰۶ ب.ظ In اجتماعی | No Comments

گروه خبر:مشاورعالی قوه قضاییه و دبیر کل جامعه روحانیت بابیان اینکه هنوز رضایت‌مندی مردم را نتوانسته ایم جلب کنیم گفت: مردم از مسئولان انتظار انصاف دارند و باید عدالت را برای این مردم شریف و زحمتکش تقدیم کنیم.
به گزارش آرازآذربایجان ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پور محمدی در جلسه شورای قضائی آذربایجان¬غربی افزود: باید همه نهادها و دستگاه‌ها و خصوصاً خود مردم هم برای اجرای این شعار پای کار باشند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات اساسی دستگاه قضائی تعداد کثیر پرونده‌هاست و باید خود دستگاه قضائی کارهای اساسی انجام دهد که جلوگیری از ورود پرونده به دادگستری‌ها یکی از این کارهاست.
وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت نهادهای مختلف از جمله ظرفیت‌های مردمی از کارهایی است که منجر به کاهش ورودی پرونده‌ها می‌شود.
وی به امنیت مثال زدنی کشور نیز اشاره کرد و ادامه داد: برقراری امنیت در کشور یک امر اتفاقی نیست و در سایه تلاش های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی میسر شده است.
وی به دستاوردهای نظام اسلامی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: پیشرفت‌های بی نظیر کشور در سایه تلاش‌ها و زحمت‌های نهادها و ارگان‌های مختلف کشور اتفاق افتاده است اما مردم از مسئولان انتظار انصاف دارند و باید عدالت را برای این مردم شریف و زحمتکش تقدیم کنیم.
مشاور عالی قوه قضائیه و دبیر کل جامعه روحانیت ادامه داد: ظرفیت توسعه و پیشرفت با تلاش قشر عظیمی از فعالان و تلاشگران در کشور شکل گرفته است.حجت الاسلام و المسلمین پور محمدی تاکید کرد: با همه موفقیت‌هایی که در عرصه‌های مختلف در کشور کسب شده است، هنوز رضایت‌مندی کامل مردم را نتوانسته ایم جلب کنیم و باید تلاش مسئولان مضاعف‌تر و بیشتر باشد تا مردم احساس رضایت کنند.
وی افزود: باید با اطلاع رسانی مناسب از عملکرد این قوه مردم حس خوب و مثبتی به دستگاه قضائی پیدا کنند.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: موضوعات فرهنگی و افزایش بصیرت دینی، فرهنگی و سیاسی مورد توجه قوه قضائیه است.علی اکبر گروسی با اشاره به اینکه با وجود تحریم‌های شدید، ملت ایران با مقاومت و بردباری در مقابل دشمن ایستاده اند و میدان را خالی نمی‌کنند، ادامه داد: تجمع‌های مردمی در رویدادهای انقلابی، راهپیمایی‌ها یا تشییع پیکر پاک شهدا نشانگر بزرگی ملت ایران و شکست دشمن زبون است.وی بیان کرد: مردم نظام و انقلاب را دوست دارند و از نظام و رهبری حمایت می‌کنند.وی با اشاره به اینکه تحولی در قوه قضائیه در حال تحقق است، اضافه کرد: باید همگی دست به دست هم دهیم و این برنامه تحولی را اجرایی کنیم.وی اعلام کرد: حمایت از تولید در استان و جلوگیری از ایستادن چرخه تولید از برنامه‌های ما بوده و در این راستا گام‌های مؤثری برداشته شده است.در پایان این جلسه بعضی از قضات به بیان دیدگاه‌ها و نظرهای خود پرداختند.یکی از اولویت‌های قوه قضائیه کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی است؛ به طور میانگین در طول یکسال ۶۰هزار پرونده کیفری در حوزه قضائی ارومیه وارد دادسراها می‌شود.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d8%b3%d8%a6%d9%88%d9%84%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d8%b9%d8%af%d9%84-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d8%b5%d8%a7%d9%81-%d8%b1%d8%b6%d8%a7%d9%8a%d8%aa%e2%80%8c%d9%85%d9%86%d8%af/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.