نماينده مردم مياندوآب در مجلس:

مسئولان از رفتارهای وحدت شکن و تفرقه افکنانه بپرهیزند

مسئولان از رفتارهای وحدت شکن و تفرقه افکنانه بپرهیزند

گروه خبر: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان از رفتارهای وحدت شکن و تفرقه افکنانه بپرهیزند اظهار داشت: سخنان هتاکانه و تفرقه افکنانه علیه مسئولان ارشد نظام توسط فردی که قبلا هم به واسطه همین گونه سخنان محکوم و مجرم شناخته شده ؛ خلاف توصیه و تذکر رهبری در خصوص حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه است.
به گزارش آرازآذربایجان ، جهانبخش محبی‌نیا در رابطه با توهین به رئیس جمهور و رئیس مجلس از برخی تریبون ها در روزهای اخیر اظهار داشت: این نوع سخنان هتاکانه با فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت وحدت و پرهیز از تفرقه در تضاد است. رهبری بارها توهین و افترا علیه مسئولان را منع کرده اند، البته انتقاد از مسئولین و نقد عملکرد آنها در اصول قانون اساسی و آرمان های انقلاب مورد تاکید است اما اینگونه سخنان تحریک آمیز، هتاکانه و تفرقه افکنانه چیزی جز ترور شخصیت مسئولان ارشد نظام نیست.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اینگونه قرائت های متراکم و تند از عملکرد مسئولان کارآمدی نطام را نشانه رفته است و هتاکی هایی از این دست و آلوده کردن صف های برابری و وحدت مردم قابل دفاع نیست و باید به شدت از اینگونه رفتارها پرهیز کرد چرا که ما در سالهای پس از انقلاب هزینه فراوانی برای این خودسری های و هتاکی های لسانی پرداخت کرده ایم.
وی تاکید کرد: اگر دعوت از این افراد در تریبون های رسمی و صداسیما ناشی از نا آگاهی باشد باید حتما این رفتار ها جبران شود و سازمان_های نظارتی و دستگاه های امنیتی و انتظامی و همچنین قوه قضائیه با حساسیت بیشتری با اینگونه رفتار ها مقابله کنند تا رشد نگاه_های تندروانه و فاشیستی دامن خودمان را نگیرد.
جهانبخش محبی نیا در پایان گفت: این رفتارها هیچ نسبتی با ولایت، امام و انقلاب ندارد واین بزرگان بارها سخنان وحدت شکن و تفرقه افکنانه و خلاف ادب را به بهانه نقد، به شدت نهی کرده اند./همچنین نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود رهبری مقتدر در کنار یکپارچگی و انسجام ملی از عوامل مهم و تاثیرگذار تداوم انقلاب اسلامی است.همایون هاشمی با اشاره به آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی افزود: یکپارچگی و همدلی ملت ایران و تبعیت از رهبری مقتدر نظام، انقلاب اسلامی را با صلابت به چهل سالگی رساند.
وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به دنیا نشان دادند که پیوند آنان با انقلاب اسلامی پیوندی وابسته به اقتصاد و مسایل مادی نیست بلکه این علاقه از عمق جان مردم بر می خیزد.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی با پشت سرگذاشتن چهل سالگی خود با عزت و غرور به توسعه و بالندگی در زمینه های مختلف ادامه می دهد، اظهار داشت: عزت، استقلال و اقتدار نظام در دنیا به ویژه در منطقه متلاطم خاورمیانه باعث افتخار و شادمانی دوستان ایران اسلامی و مورد اذعان دشمنان این مرز و بوم شده است.
هاشمی ادامه داد: در چهلمین بهار آزادی، ملت ایران یاد و خاطره امام و شهدا را با حضور میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن زنده نگاه داشتند و ثابت کردند در این چهل سال لحظه ای از ادامه دادن این مسیر پر افتخار غفلت نکرده اند.
وی با بیان اینکه ملت ایران با وجود مشکلات و کمبودها به ندای رهبر انقلاب در جشن چهل سالگی انقلاب لبیک گفتند، افزود: در راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن امسال، همبستگی و همدلی ملت ایران و اقتدار نظام به بهترین و عالی ترین وجه به نمایش درآمد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۲ ق.ظ

دیدگاه


5 + سه =