- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

مسئولان ازمشکلات کشور و وضعیت معیشتی مردم غفلت نکنند

Posted By admin On آذر ۲۰, ۱۳۹۸ @ ۱۱:۲۱ ق.ظ In اخبار ویژه,سیاسی | No Comments

گروه خبر: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مسئولان ازمشکلات کشور و وضعیت معیشتی مردم غفلت نکنند گفت:باید مسوولان و مردم به ویژه کسانی که در جامعه موثر هستند بیانیه گام دوم انقلاب را به دفعات مورد مطالعه قرار داده و برای خود تذکر دهند. به گزارش آرازآذربایجان ، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی ، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست گام دوم را به طور کامل برای مردم و مسوولان ترسیم کرده‌اند اظهار کرد: در این راستا اقداماتی انجام شده اما باید مسوولان و مردم به ویژه کسانی که در جامعه موثر هستند این بیانیه را به دفعات مورد مطالعه قرار داده و برای خود تذکر دهند.
وی بیان کرد: برخی افراد، سال گذشته که این موضوع از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان شد، یک بار آن را شنیده و یا خوانده اند اما بار دیگر به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب مراجعه نکردند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: این در حالی است که باید بیانیه گام دوم انقلاب بر روی میز کاری مسوولان و در دسترس باشد و به دفعات به آن رجوع کنند و برنامه‌ریزی و تلاش‌های خود را در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب اندازند.
وی تاکید کرد: بنابراین برای تمامی مسوولان لازم است که حداقل در هر هفته یا دو هفته یک بار بیانیه گام دوم انقلاب را مرور کرده و منویات و اهداف رهبر معظم انقلاب اسلامی را با حرکت خود به طور کامل تطبیق دهند و اگر ببینند که در آن سمت نیستند، سمت و سوی خود را تغییر داده و اگر دیدند که در آن سمت هستند تلاش‌ها و مجاهدت‌های خود را افزایش دهند.
قریشی با اشاره به اینکه در مراکز دانشگاهی برای تبیین گام دوم انقلاب برخی اقدامات انجام شده است افزود: اما به نظر می‌رسد که همانند نام‌گذاری‌های سال رهبر معظم انقلاب اسلامی که مسوولان قصور و کوتاهی دارند در این مسئله نیز کوتاهی کرده در حالی که اساتید و دانشجویان باید هر روز به مطالعه گام دوم انقلاب پرداخته تا منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه عملیاتی شود.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d8%b3%d8%a6%d9%88%d9%84%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b2%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%88-%d9%88%d8%b6%d8%b9%d9%8a%d8%aa-%d9%85%d8%b9%d9%8a%d8%b4%d8%aa%d9%8a-%d9%85/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.