نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان‌غربي:

مسئولان ازمشکلات کشور و وضعیت معیشتی مردم غفلت نکنند

مسئولان ازمشکلات کشور و وضعیت معیشتی مردم غفلت نکنند

گروه خبر: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مسئولان ازمشکلات کشور و وضعیت معیشتی مردم غفلت نکنند گفت:باید مسوولان و مردم به ویژه کسانی که در جامعه موثر هستند بیانیه گام دوم انقلاب را به دفعات مورد مطالعه قرار داده و برای خود تذکر دهند. به گزارش آرازآذربایجان ، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی ، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست گام دوم را به طور کامل برای مردم و مسوولان ترسیم کرده‌اند اظهار کرد: در این راستا اقداماتی انجام شده اما باید مسوولان و مردم به ویژه کسانی که در جامعه موثر هستند این بیانیه را به دفعات مورد مطالعه قرار داده و برای خود تذکر دهند.
وی بیان کرد: برخی افراد، سال گذشته که این موضوع از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان شد، یک بار آن را شنیده و یا خوانده اند اما بار دیگر به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب مراجعه نکردند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: این در حالی است که باید بیانیه گام دوم انقلاب بر روی میز کاری مسوولان و در دسترس باشد و به دفعات به آن رجوع کنند و برنامه‌ریزی و تلاش‌های خود را در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب اندازند.
وی تاکید کرد: بنابراین برای تمامی مسوولان لازم است که حداقل در هر هفته یا دو هفته یک بار بیانیه گام دوم انقلاب را مرور کرده و منویات و اهداف رهبر معظم انقلاب اسلامی را با حرکت خود به طور کامل تطبیق دهند و اگر ببینند که در آن سمت نیستند، سمت و سوی خود را تغییر داده و اگر دیدند که در آن سمت هستند تلاش‌ها و مجاهدت‌های خود را افزایش دهند.
قریشی با اشاره به اینکه در مراکز دانشگاهی برای تبیین گام دوم انقلاب برخی اقدامات انجام شده است افزود: اما به نظر می‌رسد که همانند نام‌گذاری‌های سال رهبر معظم انقلاب اسلامی که مسوولان قصور و کوتاهی دارند در این مسئله نیز کوتاهی کرده در حالی که اساتید و دانشجویان باید هر روز به مطالعه گام دوم انقلاب پرداخته تا منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه عملیاتی شود.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

دیدگاه


4 + یک =