- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

مرز خسروی به عنوان معبر تردد زائران اربعین آذربایجان غربی انتخاب شد

Posted By admin On شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ @ ۱۰:۴۳ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان-در جلسه هماهنگی دستگاه های عضو ستاد اربعین آذربایجان غربی مرز خسروی در استان کرمانشاه به عنوان معبر تردد زائران اربعین این استان انتخاب و اعلام شد.
جلسه هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد اربعین آذربایجان غربی با حضور روسای دستگاه‌ها و ادارات مرتبط در سالن جلسات معاونت امور عمرانی استانداری این استان برگزار شد و طی آن آخرین هماهنگی‌ها برای اعزام شایسته زائران اربعین حسینی به زیارت کربلای معلی به انجام رسید.
در این جلسه مقرر شد تمامی ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های خدمات رسان و نهادهای نظامی و انقلابی مستقر در آذربایجان غربی با هماهنگی‌های لازم بستر اعزام ماشین‌آلات رهاسازی برای آماده‌سازی محوطه اسکان، نصب چادرهای موکب را فراهم آورند.
در این جلسه مقرر شد ۲۰ دستگاه اتوبوس شهری نیز با همکاری شهرداری‌های ارومیه و خوی به همراه کانکس سرویس‌های بهداشتی و حمام سیار، ۵۰ تخته چادر و ۲۰ دستگاه تانکر آب نیز به محل اسکان زائران اعزامی از استان در مرز خسروی فرستاده شود.
عباس جعفری مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی در ادامه این جلسه گفت: وسایل و امکانات مورد نیاز ۱۵ روز مانده به اربعین امام حسین (ع) تا بازگشت کامل زائران از کربلای معلی در مرز خسروی برای ارائه خدمت مستقر باقی می‌مانند.
پیمان آرامون سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار داشت: امسال با بازگشایی مرز خسروی در استان کرمانشاه زائران اربعین از استان آذربایجان غربی از این مرز تردد می‌کنند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d8%b1%d8%b2-%d8%ae%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%b9%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%b9%d8%a8%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%d8%af%d8%af-%d8%b2%d8%a7%d8%a6%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b1%d8%a8/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.