مرزی بودن یک استان نباید مانع سرمایه گذاری شود

مرزی بودن یک استان نباید مانع سرمایه گذاری شود

آراز آذربایجان- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر رویکرد در جذب سرمایه گذاران نیاز اصلی توسعه استان است.
حجت الاسلام سید سلمان ذاکر ا افزود: تغییر رویکرد در جذب سرمایه گذاران نیاز اصلی توسعه استان است که در سال های اخیر این تغییر صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه امنیتی بودن ارومیه مانع جذب سرمایه گذاران در این شهر شده است، یک دیدگاه غلط است، تصریح کرد: آذربایجان غربی یکی از باامنیت ترین استان های مرزی کشور است و مرزی بودن نباید مانع سرمایه گذاری و تخصیص اعتبار به این استان شود.
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: خلاء اصلی در جذب سرمایه گذاران در استان به کم کاری مسئولان مربوطه برمی گردد که باید تقویت شود.
وی با اشاره به اینکه باید نقش سازمان های سرمایه گذاری صنایع و شستا دراستان تقویت شود، اظهار کرد: تنها مورد سرمایه گذاری صنایع بزرگ کشور در استان سرمایه گذاری در طلای زرشوران است که باید این میزان افزایش یابد.
حجت الاسلام ذاکر یاد آور شد: ۲تفاهم نامه برای جذب سرمایه گزاران برای ایجاد و مونتاژ صفرتا صد خط تولید خودرو در ارومیه منعقد شده است.
وی ادامه داد: باتوجه به وجود معادن غنی سنگ در استان ، ایجاد یک شهرک تخصصی سنگ بری برای جلوگیری از خام فروشی این ثروت و برای توسعه استان یک ضرورت است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۰۸ ب.ظ

دیدگاه


پنج − = 2