- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

مرزها نماد صلح و امنیت هستند

Posted By admin On شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ @ ۱۰:۴۶ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آراز آذربایجان – فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خطاب به ضدانقلاب خارج از مرزها، گفت: هر کسی حتی اگر خیال و تصور تعدی به مرزهای ایران اسلامی را داشته باشد، با برخورد قاطع ما مواجه خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حبیب شهسواری در بازدید از مناطق مرزی اربیلان و جدار مرزی جنوب آذربایجان‌غربی از رزمندگان و سلحشوران لشکر ۳ حمزه سیدالشهدا (ع) در پاک سازی منطقه اربیلان و جدار مرزی که ضدانقلاب برای صدمه زدن به امنیت داخلی و امنیت خارج از مرزها در آن مناطق حضور داشت، افزود: اقتدار و توانمندی رزمندگان این لشکر باعث شد تا منطقه از لوث دشمن پاک سازی شود.
وی ادامه داد: مردم غیور آذربایجان‌غربی و ملت ایران بدانند که فرزندانشان همواره در پاسداری و صیانت از مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ناموس ملت است، پای کار آماده و سربازی و پاسداری برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به عنوان سرباز ولایت گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمام مرزها آمادگی خود را در جنبه‌های مختلف حفظ کرده‌اند و همواره در این زمینه آماده دفاع هستند.
سردار شهسواری، بیان کرد: مرزهای ما نماد مهربانی، صلح، دوستی و محبت و پیام‌آور صلح، ثبات و امنیت برای ملت و مردم ما و برای دوستان همسایه کشور دوست ماست.
وی تاکید کرد: این مرزها نشانه خشم، کینه، خروش و نمادی از ضربات و صدمات مهلک بر آنانی هستند که در اذهان خود حتی تصور تجاوز به مرزهای ما را در مخیله خود می‌پرورانند.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، گفت: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بدانند که در هر جا، چه در جدار مرزی و چه در خارج از مرز لانه بگزینند و تصور تهاجم و دست درازی به مرزهای ما را داشته باشند، قاطعانه، محکم و با اقتدار در جدار مرز و حتی در آن سوی مرز با ضدانقلاب اشرار وابسته به ایادی استکبار جهانی برخورد قاطع می‌کنیم و در این خصوص با هیچ‌کس تعارف نداریم.
طی هفته گذشته عملیات بزرگ نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه ضدانقلاب انجام شد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d8%b1%d8%b2%d9%87%d8%a7-%d9%86%d9%85%d8%a7%d8%af-%d8%b5%d9%84%d8%ad-%d9%88-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%b3%d8%aa%d9%86%d8%af/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.