نماينده مردم بوکان در مجلس:

مردم فریب وعده های توخالی و فضاسازی های رسانه ای را نمی خورند

مردم فریب وعده های توخالی و فضاسازی های رسانه ای را نمی خورند

گروه خبر:عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در انتخابات پیش رو با رای دادن به اعتدال و میانه روی، عقلانیت را در مدیریت کشور استمرار می دهند و فریب وعده_های توخالی و فضاسازی های رسانه ای را نمی خورند.
محمد قسیم عثمانی افزود: مردم به صورت خودجوش به دنبال استمرار عقلانیت و رسیدن به انتخاب اصلح هستند تا در چهار سال آینده سرنوشت و آینده کشور را به بهترین شکل ممکن رقم بزنند.
وی ادامه داد: دولت در بیشتر زمینه ها موفقیت_های خوبی به دست آورده ولی در بخش بهداشت و درمان موفقیت دولت دکتر روحانی بیشتر بوده و این موفقیت مورد تائید مردم است.
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم همواره با عقلانیت همراه خواهند بود، اظهار کرد: مردم فریب وعده های توخالی و فضاسازی های رسانه ای را نمی_خورند.عثمانی افزود: عده ای از اخلاق دم می_زنند ولی در خصوص موفقیت دولت در بخش سلامت حرفی به زبان نمی آورند و این همه موفقیت دولت در بخش بهداشت و درمان کشور را نادیده می گیرند.وی با اشاره به خدمات دولت در بخش سلامت، اضافه کرد: خدمات خوبی در دولت یازدهم در بخش بهداشت و درمان برای مردم بوکان عرضه شده که یکی از این خدمات توسعه بیمارستان شهید قلی پور بوکان و افزایش تعداد تخت های این بیمارستان از ۹۷ به ۲۵۰ تخت است.
وی افزود: در گذشته به ازای هر یکهزار و ۴۰۰ نفر در شهرستان بوکان یک تخت برای بیماران وجود داشت که با افتتاح طرح توسعه بیمارستان شهرستان برای هر یکهزار نفر یک تخت آماده شده است و شاخص تخت های بیمارستانی در این شهرستان به استاندارد کشوری می رسد.
عثمانی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید مرکز تصویر برداری در بوکان ایجاد شد که جزو مراکز فاخر در غرب کشور به شمار می رود.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خدمات دولت یازدهم در بخش سلامت قابل مقایسه با هیچ یک از دولت های پیشین نیست، گفت: در کنار طرح توسعه بیمارستان بوکان، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در این شهرستان توسط دولت ایجاد شده است. وی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست که بیمارستان بوکان را به دستگاه آنژیوگرافی تجهیز کند تا مشکل بیماران بوکانی و منطقه در این زمینه نیز رفع شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: در این استان عملیات اجرایی ۵۳۳ طرح بهداشتی و درمانی آغاز و ۲۵۰ طرح از این تعداد به پیمانکار واگذار شده است.
جواد آقازاده افزود: از مجموع طرح های بهداشتی به اجرا در آمده استان ۵۱ طرح تا پایان دولت یازدهم افتتاح می شود و بقیه در مرحله پیمان سپاری است.وی با بیان اینکه بیمارستان آیت الله خویی ارومیه از پیشرفت ۷۶ درصدی برخوردار است، اظهار کرد: ۲ بیمارستان دیگر شامل بیمارستان ۲۱۶ تخت خوی و بیمارستان تکاب در حال احداث است که در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت دارد و به زودی به فضاهای بیمارستانی استان افزوده می شود.
آقازاده ادامه داد: با اجرای طرح تحول سلامت توسط دولت تحول بسیار خوبی در بخش سلامت در کشور ایجاد شد و دولت با این کار خود نشاط را به جامعه هدیه کرد.وی اظهار کرد: با اجرای طرح تحول سلامت میزان پرداختی هزینه ها از جیب مردم از ۳۰ درصد به کمتر از ۱۰ درصد رسیده و این یکی از مهمترین خدمات دولت در بخش سلامت است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۵:۵۷ ق.ظ

دیدگاه


9 − = پنج