نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي:

مردم حق اعتراض دارند و مسئولان باید به مطالبات آنان گوش دهند

مردم حق اعتراض دارند و مسئولان باید به مطالبات آنان گوش دهند

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان¬غربی با بیان اینکه مردم حق اعتراض دارند و مسئولان باید به مطالبات آنان گوش دهند گفت: مسئولان باید در جهت رفع گرفتاری‌ها قدم برداشته و مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند.
به گزارش آرازآذربایجان ، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به مسأله معاد اظهار داشت: روز قیامت ایمان و عمل برای انسان مفید خواهد بود و قوم و اموال نتیجه‌ای برای انسان نخواهد داشت.
وی افزود: قرآن کریم زنانی را مثال می‌زند که با اینکه زن پیامبر بودند اما پیامبر الهی نتوانست آن‌ها را از افتادن در آتش جهنم باز دارد و اگر ایمان و عمل صالح باشد، هر چند زن فرعون هم باشد اهل نجات خواهد بود.
امام جمعه ارومیه با اشاره به مسأله خانواده ادامه داد: انصاف در جامعه از لوازم ایمان است و در رفتارهای زندگی بین خانواده هم باید این مسأله مورد اهمیت قرار گیرد و انصاف این است که مؤمن هر آنچه که برای خود دوست دارد برای دیگری هم مقدم بدارد.
وی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به هفته بسیج تصریح کرد: امام خمینی (ره) دستور تشکیل بسیج را صادر کردند و امروز این شجره طیبه تنومند شده است و در ایران و دیگر کشورهای اسلامی قدرت خود را نشان داده و موضع مسلمین را مستحکم‌ کرده و به پیروزی می‌رساند.
وی بیان داشت: بی تردید به خطر انداختن امنیت کشور و ایجاد آشوب عاقلانه نیست و مردم حق اعتراض دارند و مسئولان باید بدان‌ها گوش بدهند و همچنین نمایندگان مجلس وظیفه دارند اعتراضات مردمی را شنیده و آن را به گوش مسوولان برسانند و درباره حل آن مسئله تلاش کنند.امام جمعه ارومیه گفت: مردم و مدیران باید پای کار بوده و اجازه ندهند اشرار امنیت را بر هم بزنند، مدیران باید برای کاهش مشکلات قدم بردارند.
وی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب خیرخواه مردم هستند و امروز دشمنان این انقلاب نیز اعتراف می‌کنند که ابر حریف دشمنان در این کشور و جهان اسلام مقام معظم رهبری هستند و همه ما وظیفه داریم با حضور در راهپیمایی روز شنبه برای مشت زدن به دهان آشوبگران و دشمنان، حضور پیدا کنیم.
قریشی وظیفه مسئولین دولتی و نمایندگان مجلس را اطاعت محض از رهبری دانست و تاکید کرد: مسوولان باید بیانات رهبری رو شنیده و آن را در جامعه عملی کنند.
خطیب نماز جمعه ارومیه در پایان بیان داشت: از ۴۰ سال گذشته هر زمان دشمنان خواستند انقلاب را دچار مشکل کنند، خدای متعال آن را خنثی کرده است و این مرحله اقتصادی نیز رفع و معیشت اقتصادی سر و سامان پیدا خواهد کرد و امروز در جنگ اقتصادی هستیم و لازمه جنگ دفاع و مقاومت است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۰ ق.ظ

دیدگاه


4 + یک =