- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

مردم برای حمایت از تولید داخلی از خارج کشور خرید نکنند

Posted By admin On اسفند ۱۴, ۱۳۹۵ @ ۸:۰۴ ق.ظ In اخبار ویژه,سیاسی | No Comments

گروه خبر:نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه از مردم استان خواست برای حمایت از تولید داخلی در جریان سفر به کشورهای خارج به خصوص ترکیه خرید نکنند. حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به در پیش بودن مسافرت های نوروزی افزود: برخی از خانواده ها به کشورهای دیگر مسافرت کرده و از آنجا خریدهای خود را انجام می دهند که این امر خلاف فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص خرید کالاهای داخلی است.
وی ادامه داد: مسافرت به کشورهای اروپایی که دین و فرهنگمان بسیار با هم تفاوت دارد کار پسندیده‌ای نیست و در بسیاری از موارد سبب فسق و فجور و در نهایت سستی ایمان و دین مردم می‌شود و در این میان عده‌ای از مسئولان این موضوع را رعایت نمی‌کنند و باید آنان را هم مورد نصیحت قرار دهیم چرا که مردم از مسئولان پیروی می‌کنند.
حجت الاسلام قریشی همچنین با انتقاد از مسافرت های خارجی برخی از مدیران اظهار داشت: این امر نیز قابل قبول نیست زیرا آنها الگوی مردم عادی هستند و باید در اعمالشان دقت کنند.
امام جمعه ارومیه در ادامه گفت: مسئولان آمریکایی به ویژه رئیس جمهوری این کشور از رجز خوانی بیهوده دست بردارند زیرا این رجزخوانی ها سودی به حال آنها نمی کند و خداوند وعده پیروزی را به مسلمانان داده است.
حجت الاسلام قریشی افزود: طبق وعده قرآن کریم، خداوند کافران را عذاب سخت می دهد و پشتیبان مسلمانان است و پیروزی نهایی با اسلام و مسلمانان خواهد بود.
وی با شکر به درگاه الهی به خاطر نزول برکات آسمانی در زمستان امسال در استان و کشور ادامه داد: ما باید شکرگزار موهبت های الهی باشیم که در این صورت، خداوند نعمت های خود را فزونی می بخشد.نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: آن حضرت می تواند محور وحدت و همدلی بین مسلمانان باشد زیرا همه مسلمان شیعه و سنی بر منزلت والای ایشان نزد خداوند توافق دارند و این سرمنشاء اتحاد است.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به نزدیک شدن به ایام آغاز سال نو گفت: عفو و گذشت دوستان، آشنایان و افراد خانواده، صله ارحام و توجه به فقرا از مهمترین شاخصه های مومنان در این ایام است که باید این ویژگی ها در همه افراد جامعه تسری یابد که این امر موجب نزول رحمت الهی می شود.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از مهر، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دفاع از خود در دین اسلام بر ما توصیه شده است و اگر در مسیر الهی گام برداریم و از آنان دوری کنیم وعده پیروزی بر ما داده شده است و اطاعت نکردن از دستورات الهی و آموزه‌های دینی در نتیجه سبب عقوبت الهی می‌شود.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d8%b1%d8%af%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%8a-%d8%ad%d9%85%d8%a7%d9%8a%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d9%88%d9%84%d9%8a%d8%af-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%d9%8a-%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac-%da%a9/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.