- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

مردم برای احقاق حقوق خود در بین جناح‌های سیاسی یاوری ندارند

Posted By admin On شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ @ ۱۱:۳۰ ق.ظ In ارومیه,سیاسی | No Comments

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه مردم برای احقاق حقوق خود در بین جناح‌های سیاسی، یاوری ندارند، گفت: مردم می‌بینند که بیشتر مسوولان به دنبال تریبون و منافع خود هستند در حالی که ما از مردم حقوق می گیریم و باید مدافع مردم باشیم. ولی وقتی حق ضعفا در بین است آن را ضایع کرده و زمانی که حق خودمان در بین است آن را مطالبه می‌کنیم.
به گزارش آراز آذربایجان، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بورس یک نهاد غیر دولتی است، گفت: قوه قضاییه و سازمان بازرسی باید به این موضوع که چرا بورس یک شبه ضرر می‌کند، ورود کنند. سید سلمان ذاکر مجلس شورای اسلامی در تذکری درباره افزایش قیمت خودرو در بازار اظهارداشت: اگر وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت اکنون وزیر داشت، به مشکلات گرانی خودرو دچار نمی‌شدیم تا حداقل قیمت یک خودرو به ۱۲۰ میلیون تومان برسد.
نماینده مردم ارومیه با اشاره به سازمان بورس تصریح کرد: شورای عالی بورس، هیات رئیسه، رییس، ‌بازرس و حسابرس دارد و مگر این افراد برای حفظ ارزش بورس مصالح کشور قسم یاد نکرده و تجربه کافی ندارند؟وی با تاکید بر اینکه باید پس از ترغیب مردم به سرمایه گذاری در بورس، این نهاد مدیریت می شد، افزود: بورس یک نهاد غیر دولتی است و اینکه یک شبه بازار بورس ضرر کند باید قوه قضائیه و سازمان بازرسی به این مسئله ورود کنند.
نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه مردم برای احقاق حقوق خود در بین جناح‌های سیاسی، یاوری ندارند، افزود: مردم می‌بینند که بیشتر مسوولان به دنبال تریبون و منافع خود هستند در حالی که ما از مردم حقوق می گیریم و باید مدافع مردم باشیم. ولی وقتی حق ضعفا در بین است آن را ضایع کرده و زمانی که حق خودمان در بین است آن را مطالبه می‌کنیم.
وی سوال از رییس جمهور را حق نمایندگان دانست و خاطرنشان کرد: حق نمایندگان است که درباره مشکلات مردم از جمله خودرو، بورس، ارز و مسکن از رییس جمهور سوال شود. زیرا ما نمایندگان مامور و مسوول هستیم.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d8%b1%d8%af%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%8a-%d8%a7%d8%ad%d9%82%d8%a7%d9%82-%d8%ad%d9%82%d9%88%d9%82-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%8a%d9%86-%d8%ac%d9%86%d8%a7%d8%ad%e2%80%8c%d9%87/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.