نماينده مردم خوي در مجلس:

مردم با حضور در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی کنند

مردم با حضور در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی کنند

گروه خبر:نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی از مردم خواست با حضور در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی کنند.
سیدتقی کبیری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس، اظهار کرد: ما دو انتخابات مهم و اساسی ریاست جمهوری و شوراها را پیش رو داریم و امیدواریم مردم هوشیار ما بار دیگر حماسه بزرگی خلق کنند و با حضور خود توطئه دشمنان را خنثی کنند.
این عضو کمیسیون اقتصادی افزود: به آمریکا، اسرائیل و خودفروختگان داخلی هشدار می‌دهم که اینجا مملکت امام زمان (عج) است و نقشه‌های شوم شما اینجا عملی نخواهد شد و مثل گذشته از ملت سیلی دریافت می‌کنید.
وی با تأکید بر ضرورت تلاش سران سه قوه برای تحقق تولید ملی و اشتغال نیز گفت: امیدواریم دستگاه‌های مربوطه از شعار صرف پرهیز کنند و به اقدام و عمل بپردازند تا در انتهای سال ۹۶ رهبری رضایت خود را از تولید و اشتغال اعلام کند و این امر محقق نمی‌شود مگر با مدیریت انقلابی و جهادی در همه بدنه دولت، مجلس و قوه قضائیه.
نماینده مردم خوی در مجلس در پایان از رئیس جمهور خواست مصوبات سفر هیأت دولت به آذربایجان غربی را پیگیری کند و برای تکمیل پروژه‌های عمرانی در این منطقه از جمله تکمیل بیمارستان آیت‌الله خویی دستورات لازم را صادر کند.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه ارتش آمریکا در کشتار مردم بی‌گناه یمن، فلسطین و … تبدیل به یک سازمان تروریستی شده است، گفت: ما باید در مجلس پاسخ یاوه‌گویی‌های آمریکا در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عملا بدهیم.
شهروز برزگر در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس گفت: امسال با تدبیر داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با عنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال مزین گشته و فرصت مغتنمی است تا با محوریت اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب اسلامی پایه‌های اقتصاد و فرهنگ خود را با اتکا به ظرفیت بی‌پایان داخلی مستحکم کنیم و با ناامید ساختن دشمنان عظمت و شکست‌ناپذیری خود را در سایه اسلام عزیز بیش از پیش به منصه ظهور برسانیم.
وی افزود: همچنین در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها که نماد مردم سالاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است شاهد خلق حماسه حضور مردم باشیم. نماینده مردم سلماس در مجلس اظهار داشت: ارتش آمریکا در کشتار مردم بی‌گناه یمن، عراق، افغانستان، فلسطین، سوریه و ده‌ها کشور تبدیل به یک سازمان تمام عیار تروریستی شده و سازمان سیا نیز با دارا بودن زندان‌های مخفی در کشورهای مختلف همان نقش را ایفا می‌کنند و ما باید در مجلس پاسخ یاوه‌گویی‌های آمریکا در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عملا بدهیم. برزگر خاطرنشان کرد: شهرستان سلماس تنها شهر بی‌بهره از مزایای مرزی است و مردم این شهر تحمل این تبعیض ناروا را ندارند.
وی افزود: نزدیک به یکصد روستای شهرستان سلماس از نعمت گاز بی‌بهره‌اند و می‌خواهیم امسال حداقل یک چهارم این روستاها گازرسانی شوند.
به گزارشآرازآذربایجان به نقل از خانه ملت، نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به سایر مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.
همچنین نماینده مردم شاهین دژ، میاندوآب و تکاب در مجلس از رشد فزاینده آسیب های اجتماعی در کشور انتقاد کرد. همایون هاشمی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر نیرو افزود: آلودگی آب های جاری و آب آشامیدنی روستای تکاب بارها طی نامه ای محرمانه به شما گزارش شده اما هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از وزیر جهاد کشاورزی نیز درخواست داریم تا حقوق کشاورزان را پرداخت کند همچنین از وزرای نیرو و جهاد کشاورزی نیز می خواهیم برای حق آبه سدهای الغدیر و احمد آباد تکاب اقدامات لازم را انجام دهند.
وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آسیب های اجتماعی نگرانی های زیادی را در کشور پدید آورده در حالی که وزرای کشور، کار و ارشاد در این زمینه تکالیف قانونی دارند. با توجه به فراگیر شدن این معضل و نشان دادن آمارها مبنی بر رشد فزاینده آسیب های اجتماعی لازم است ورود جدی به این عرصه صورت گیرد.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل ازایسنا، عضو کمیسیون بهداشت و درمان در تذکری به رئیس جمهور گفت: بی برنامگی در حوزه جذب نخبگان جای تاسف است و باید وزرای آموزش و پرورش و آموزش عالی گزارشی ارائه دهند تا مشخص شود طی ۴ سال گذشته چه اقداماتی برای جذب نخبگان انجام داده اند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۵:۰۵ ق.ظ

دیدگاه


1 × = نُه