مدير شرکت ملي پخش فرآورده¬هاي نفتي اروميه:

مردم استان نگران تامین فرآورده های سوختی مورد نیاز خود نباشند

مردم استان نگران تامین فرآورده های سوختی مورد نیاز خود نباشند

گروه خبر:مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به سرما و یخبندان چند روز گذشته در مرکز و شمال آذربایجان غربی گفت: مردم استان نگران تامین فرآورده های سوختی مورد نیاز خود در زمستان امسال نباشند.
اصغر توفیقی افزود: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مشتریان است و هیچ مشکلی در توزیع فرآورده های نفتی به مجاری عرضه و مصرف کنندگان وجود ندارد.
وی با بیان اینکه توزیع سوخت زمستانی سرعت بیشتری به خود گرفته است، اضافه کرد: ۱۶۸ میلیون لیتر سوخت زمستانی در مرکز و شمال آذربایجان غربی توزیع شده است.
وی اظهار کرد: سوخت زمستانی مشترکان نفت سفید خانوارها بسته به تعداد خانوار از یک هزار و ۶۰۰ لیتر تا دو هزار و ۸۰۰ لیتر تعیین شده است.وی ادامه داد: مشترکان می توانند با ارائه کالابرگ ۱۶ و ۱۷ نسبت به تامین سوخت زمستانی خود از نزدیکترین فروشندگی شهری و روستایی اقدام کنند.انبار نفت ارومیه به عنوان مبدا اصلی تامین فرآورده های نفتی جایگاهها، کارخانجات صنعتی مشترکین خانگی نفت سفید شهری و روستایی استان آذربایجان غربی است.
آذربایجان غربی دارای دو منطقه نفتی است که منطقه ارومیه آن شهرستان های ارومیه، سلماس، خوی ماکو، پلدشت، شوط، چالدران و چایپاره را تحت پوشش دارد.
این استان در آذرماه جاری، روزهای بسیار سرد همراه با بارش برف و یخبندان را پشت سر گذاشت که این امر زمینه افزایش مصرف گاز و نفت سفید را فراهم کرد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۲۷ ق.ظ

دیدگاه


هفت − 6 =