نماينده مردم شاهين دژ در مجلس شوراي اسلامي:

مردم از شعار و تظاهر به عمل خسته شده اند

مردم از شعار و تظاهر به عمل خسته شده اند

گروه خبر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: مردم از شعار و تظاهر به عمل خسته شده اند، یک بار هم که شده برای مردم جهادی وارد کار شویم.
به گزارش آراز آذربایجان، نماینده مردم شاهین دژ در مجلس با اشاره به ضرورت نظارت وزیر صمت بر قیمت کالاها، اضافه کرد: مردم روستاها از نبود اینترنت و ضعیف بودن آنتن تلفن همراه ناراحت هستند. حسن همتی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مذاکرات وین را به دقت رصد کرده و ضمن حمایت از دست اندرکاران، وظیفه نظارتی خود را به صورت شایسته انجام می دهد.
نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس، تصریح کرد: خواسته ما رفع کامل همه تحریم ها و راستی آزمایی است.
وی از دولت و به ویژه وزیر صمت خواست تا بر قیمت ها نظارت جدی داشته باشند زیرا مردم به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی کمرشان خم شده و در برابر فرزندان و خانواده شرمنده هستند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: از همکاران خود نیز تقاضا دارم بیشتر به فکر حل مشکلات اقتصادی و بیکاری مردم باشیم و طرح دست دوم و سوم را در اولویت قرار ندهیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اضافه کرد: مردم از شعار و تظاهر به عمل خسته شده اند، یک بار هم که شده برای مردم جهادی وارد کار شویم.
وی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی گفت: علیرغم پیگیری ها و مکاتبات و جلسات مختلف مسئولان وزارت راه توجهی به رفع مشکلات مردم به ویژه راه های روستایی و بین شهری ندارند زیرا خودشان هوایی یا با خودروهای لوکس سفر می کنند به همین دلیل درد و رنج مردم را نمی بینند، کسانی که درد و رنج مردم را نمی بینند نمی توانند بر صندلی های مدیریتی تکیه زنند.
همتی ادامه داد: برای رفع مشکلات راه های روستایی تا به حال اقدامی صورت نگرفته؛ در فصل دوم سال جاده ها را با هزینه های بسیار زیرسازی می کنند که در فصل بارش قابل آسفالت نیست. چه کسی پاسخگوی این هزینه ها است.
وی تصریح کرد: مسیرهای میاندوآب- تکاب، شاهین دژ- بوکان، تکاب- زنجان، تکاب- دندی زنجان و تکاب- ایران خواه وضع مناسبی ندارند، برخی مسیرها مانند تکاب- دندی- زنجان تبدیل به قتلگاه و جهنم شده است گویا پیمانکاران در حال تغییر نقشه و پل ها هستند.
همتی ادامه داد: مردم روستاها از نبود اینترنت و ضعیف بودن آنتن تلفن همراه ناراحت هستند، تا به حال هیچ توجهی به صنعت گردشگری شهرستان های شاهین دژ و تکاب نشده است. حالا که بیشتر کشورها از این صنعت درآمد دارند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم به دلیل بی توجهی به حوزه ورزش حوزه انتخابیه اش، تذکر داد و افزود: کشتی گیران، رزمی کاران و فوتبالیست ها دچار مشکلات مادی و معنوی هستند.
Arazazarbaijankhabarname@gmail.com

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۰ ق.ظ

دیدگاه


هشت × = 40