- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

مردم ارومیه تبعیض را در نحوه فروش بلیط مسابقات والیبال حس کردند

Posted By admin On خرداد ۲۶, ۱۳۹۸ @ ۱۰:۴۰ ق.ظ In اجتماعی,ارومیه | No Comments

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احساس تبعیض بدتر از خود تبعیض بوده و متاسفانه مردم ارومیه این تبعیض را در نحوه فروش بلیط مسابقات والیبال حس کردند گفت: متاسفانه مسوولان بلیط فروشی مسابقات را به خوبی مدیریت نکردند و مردم از بلیط فروشی این مسابقات گلایه دارند.
به گزارش آرازآذربایجان ، سیدهادی بهادری ، اظهار کرد: ضعف مسوولان در فروش بلیط مسابقات لیگ جهانی والیبال در ارومیه باعث ایجاد شبهه در نحوه بلیط فروشی شد و شیرینی برد تیم ملی والیبال را با تلخی همراه کرد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه سالن ۶ هزار نفری ارومیه گنجایش خیل عظیم هواداران را ندارد، اما انتظار می‌رود فروش بلیط مسابقات به صورت عادلانه انجام شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: احساس تبعیض بدتر از خود تبعیض بوده و متاسفانه مردم ارومیه این تبعیض را در نحوه فروش بلیط مسابقات والیبال حس کردند.وی افزود: برای اعتراض به نحوه بلیط فروشی مسابقات ملت‌های والیبال جهان، من این مسابقات را در میان مردم و از طریق تلویزیون‌های شهری تماشا می‌کنم.
بهادری با انتقاد از تهیه بلیط سفارشی برخی مسوولان برای آشنایان خود، خاطرنشان کرد: مردم ارومیه عاشق والیبال هستند و برخی اخبار فضای مجازی مبنی بر پارتی بازی و ویژه خواری در بلیط فروشی، کام تماشاگران و هواداران والیبال را در ارومیه تلخ کرد.
وی با تمجید از نحوه برقرای نظم توسط نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی، بیان کرد: هزاران نفر از عاشقان والیبال نیز مسابقات را از سینماها و تلویزیون‌های شهری نصب شده در پارک‌ها، میادین و معابر ارومیه تماشا کردند که برقراری نظم توسط نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی ستودنی است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ظرفیت بالای شهر ارومیه در میزبانی از مسابقات جهانی، یادآور شد: جو شهر نشان می‌دهد که ظرفیت والیبال ارومیه فراتر از آسیا بوده و این شهر همواره توانایی میزبانی از بزرگ‌ترین رخداد‌های جهانی والیبال را دارا است.
وی اظهار کرد: تیم ملی ایران موافق شد مقتدرانه تیم ملی والیبال کانادا را شکست دهد و توانایی این را دارد که تیم‌های والیبال روسیه و لهستان را نیز از پیش‌رو بردارد.
بهادری با انتقاد از سرعت کم ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه، عنوان کرد: وزیر ورزش و جوانان ۳ سال است که قول تکمیل و افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه را می‌دهد و به دلیل عدم تحقق وعده‌هایش از او گله‌مند هستیم.وی تصریح کرد: من جزو نمایندگانی بودم که به دلیل عدم تحقق بسیاری از وعده‌های وزیر ورزش وجوانان، طرح استیضاح او را امضا کردم و جزو هشت نماینده‌ای هستم که امضای خود را برای استضاح وزیر پس نگرفته‌ام و پس نخواهم گرفت.نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: از اراده وزیر ورزش و جوانان نگران هستم و وزیر ورزش و جوانان باید به صورت جدی در تصمیمات و نحوه اقدامات خود تجدید نظر کند.
وی بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان باید در برابر تبعیض‌هایی که به دو تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و نود ارومیه و همچنین والیبال این دو استان می‌شود واکنش نشان دهد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d8%b1%d8%af%d9%85-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%8a%d9%87-%d8%aa%d8%a8%d8%b9%d9%8a%d8%b6-%d8%b1%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d9%84%d9%8a%d8%b7/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.