مردم آذربایجان غربی ۱۷ میلیارد ریال به زندانیان نیازمند کمک کردند

مردم آذربایجان غربی ۱۷ میلیارد ریال به زندانیان نیازمند کمک کردند

آرازآذربایجان- مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی گفت: مردم استان در ماه مبارک رمضان امسال ۱۷ میلیارد ریال به زندانیان جرائم غیرعمد در استان کمک کردند که رقمی کم نظیر به شمار می رود.
میرعلی اکبر بنی هاشمی افزود: این میزان کمک مردمی با برگزاری ۱۷ جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان امسال و کمک موردی شهروندان جمع آوری شد.
وی اضافه کرد: با این میزان کمک خیّران، ۳۱ زندانی جرائم غیرعمد در آذربایجان غربی که واجد شرایط آزادی بودند در ماه مبارک رمضان امسال از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
وی بیان کرد: علاوه بر کمک نقدی مردم خیّر استان، ۱۴ قطعه زمین و چهار باب مغازه نیز در ماه مبارک رمضان امسال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در آذربایجان غربی اختصاص یافت که پس از طی مراحل قانونی، برای این امر خیر هزینه می شود.
مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری ۴۹۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان از زندان آزاد شوند.
در سال های اخیر جشن های گلریزان با هدف جلب کمک مردم برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در طول ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۰ ق.ظ

دیدگاه


نُه − = 3