مردم آذربایجان غربی ۷ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند

مردم آذربایجان غربی ۷ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند

آراز آذربایجان ،مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی گفت: مردم این استان امسال هفت میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده‌اند که این رقم قابل مقایسه با کمک‌های انجام شده در سال‌های گذشته نیست.
سید حسن حسینی افزود: در ۱۳ سال گذشته ستاد عتبات عالیات استان به صورت نیمه فعال بوده و میزان کمک‌های جمع آوری شده در این مدت کمتر از یک میلیارد ریال بود ولی امسال رشد بسیار زیادی در این حوزه را شاهد هستیم.
وی با بیان اینکه این آمار رشد ۲۰ درصدی را در جذب کمک‌های مردمی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است، اظهار کرد: این میزان کمک برای بازسازی ۲ هزار متر مربع از صحن‌های حضرت زهرا (س)، عقیله بنی هاشم (س) و مرقد امامین سامرا صرف می‌شود.
مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی پیش بینی کرد تا پایان سال جاری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نذورات دیگر در استان جمع آوری شود و ادامه داد: این نذورات در کربلا، صحن حضرت زهرا (ص)، صحن عقیله بنی هاشم (ع) و مرقد امامین سامرا هزینه می‌شود.
شماره حساب‌های ۱۲۲۵۸۱۲۷۱۷۸۵۱ بانک انصار و ۶۰۴۱۱۱۱ بانک رسالت پذیرای کمک‌های مردی به ستاد اربعین هستند، همچنین شماره حساب های ۱۲۲۵۴۲۷۱۷۸۵۱ بانک انصار و ۰۱۰۳۰۳۳۵۳۵۰۰ بانک ملی پذیرای کمک‌های مردمی جهت بازسازی عتبات عالیات است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۵۷ ق.ظ

دیدگاه


9 − هفت =