مردم آذربایجان‌غربی روزانه ۴۴۷ میلیون تومان به نیازمندان کمک می‌کنند

مردم آذربایجان‌غربی روزانه ۴۴۷ میلیون تومان به نیازمندان کمک می‌کنند

آراز آذربایجان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: مردم استان از ابتدای امسال، روزانه به‌طور متوسط ۴۴۷ میلیون تومان به نیازمندان کمک می‌کنند که این رقم ۵۷ درصد بیشتر از متوسط سال گذشته است.
عزیز سهندی افزود: این میزان طی سال گذشته حدود ۲۸۵ میلیون تومان بود که امسال ۱۶۲ میلیون تومان بیشتر شده‌است.
وی اضافه کرد: بیش از یک و نیم برابر شدن کمک‌های مردمی در قالب‌های مختلف به نیازمندان طی سال جاری در آذربایجان‌غربی نشان‌دهنده توجه بیشتر مردم به نیازهای فقراست که کمک بسیار زیادی به اجرای برنامه‌های کمیته امداد می‌کند.
وی بیان کرد: مردم آذربایجان‌غربی طی ۹ ماه امسال بیش از ۱۲۳ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند که بخش عمده آن مربوط به زکات، صدقه و جشن‌های مناسبتی بوده‌است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ادامه داد: جشن عاطفه‌ها، جشن رمضان، احسان حسینی، اکرام ایتام و فرزندان محسنین از جمله برنامه‌های ویژه جمع‌آوری کمک‌های مردمی طی امسال بود.
سهندی گفت: البته طی اسفندماه امسال نیز جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود که امیدواریم در این جشن نیز شاهد جمع‌آوری کمک‌های قابل توجه مردمی به نیازمندان باشیم.
وی از جمع‌آوری روزانه به‌طور متوسط بیش از ۲۲ میلیون تومان صدقه در آذربایجان‌غربی خبر داد و افزود: این میزان ۱۸ درصد بیشتر از سال گذشته است.
وی با بیان اینکه تمام کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده، در راستای رفع نیازهای مددجویان تحت پوشش این نهاد هزینه می‌شود، تاکید کرد: مردم برای تسریع در پرداخت کمک‌های خود به نیازمندان می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ اقدام کنند.
طی سال گذشته مردم آذربایجان‌غربی یک‌هزار میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرده‌بودند که رقم کمک مردم استان طی ۹ ماه امسال بیشتر از این میزان است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۶ ق.ظ

دیدگاه


− یک = 8