- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

مراجعه بیش از ۱۱ هزار نفر به مراکز مشاوره کلانتری های آذربایجان غربی

Posted By admin On آبان ۲۱, ۱۳۹۶ @ ۸:۰۴ ق.ظ In اجتماعی | No Comments

آرازآذربایجان-معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از مصالحه ۸۳ درصدی پرونده های ارجاعی قضائی در ۶ ماهه اول سال جاری به مرکز مشاوره آرامش و دوایر مشاوره و مددکاری مستقر در کلانتری های استان خبر داد.
سرهنگ اسداله مالکی در جمع خبرنگاران گفت: در ۶ ماهه اول سال جاری جمعا ۱۱ هزار و ۷۴۶ نفر به مرکز مشاوره آرامش و دوایر مشاوره و مددکاری در کلانتری های استان مراجعه و از خدمات مشاوره ای و مددکاری این مراکز استفاده کردند.
وی افزود: مراکز مشاوره و مددکاری با هدف ایجاد رابطه نزدیک و صمیمی بین پلیس و مردم، شناسایی ریشه ها و زمینه رفتارهای ناهنجار و بزهکاری ها، تلاش برای از بین بردن بسترهای بروز معضلات اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، آگاه سازی جامعه به منظور افزایش توانایی های مقابله ای و ایجاد فرهنگ مشاوره در بحران های زندگی راه اندازی شده است.
سرهنگ مالکی تصریح کرد: بهترین راه ایجاد تعامل مثبت و پایدار با مراجعان، جلب اعتماد و برقراری یک رابطه منطقی بر اساس همدلی و همنوایی با آنان است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های استان آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره ای برای شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به مرکز مشاوره و واحدهای مددکاری کلانتری ها در زمینه مسائل تربیتی – تحصیلی- ازدواج – خانوادگی- مددکاری و انتظامی، به طور رایگان و به صورت حضوری و تلفنی خدمات دریافت کنند.
منبع: ایسنا


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ac%d8%b9%d9%87-%d8%a8%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d8%b2-11-%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%86%d9%81%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%b1%d8%a7%da%a9%d8%b2-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.