مدیریت بدون پول راهکار بسیاری از مشکلات اقتصادی است

مدیریت بدون پول راهکار بسیاری از مشکلات اقتصادی است

آراز آذربایجان- نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسوولان باید مسیر را برای مردم هموار کنند، گفت: مدیریت بدون پول یکی از راهکارهای اساسی حل مشکلات اقتصادی است.
مهدی عیسی زاده در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب افزود: در حال حاضر، ایران اسلامی با فشار استکبار جهانی درمحاصره اقتصادی و تحریم ناخواسته قرار دارد و باید توجه ویژه ای به مدیریت بدون پول صورت گیرد و در کنار آن، خلاقیت و اقدام‌های ابتکاری در دستور کار مسوولان باشد.
وی اضافه کرد: میاندوآب ۸۵ هزار هکتار زمین آبی و ۳۰ هزار هکتار زمین دیم دارد که می‌توان از این ظرفیت در راستای توسعه کشاورزی با راندمان مناسب بهره برد.
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اختصاص آب مناسب از کانال‌های منشعب رودخانه‌ای از جمله مواردی است که در بخش کشاورزی باید در دستور کار مسوولان مربوطه قرار گیرد.
وی بیان کرد: اقدامات نهادهای مختلف شهرستانی باید در راستای ایجاد زمینه مهاجرت معکوس به روستاها باشد و هر اقدامی در این خصوص قابل توجه خواهد بود.
عیسی زاده با انتقاد از نحوه اجرای طرح هادی در برخی روستاها گفت: به علت رعایت نکردن کدها، اکنون اختلاف سطح طرح هادی با کف حیاط خانه‌ها در برخی روستاها زیاد است و در پی آن روستاییان جدول ‌ها را تخریب کرده‌اند تا به راحتی وارد خانه‌های خود شوند که این امر باید رسیدگی شود.
وی، بیکاری را یکی دیگر از مشکلات شهرستان میاندوآب عنوان کرد و افزود: با توجه به پتانسیل های شهرستان می‌توان با استفاده از طرح‌هایی نظیر ایجاد سایت گلخانه‌ای ۱۰۵ هکتاری، صدها نفر از جوانان را در شهرستان مشغول کار کرد.
وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت بومی در پتروشیمی میاندوآب و افزایش اشتغال در بخش آموزش از جمله مواردی است که می‌توان روند بیکاری را در منطقه از این طریق کاهش داد.
سرپرست فرمانداری میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به گله‌مندی مردم از مسوولان، اظهار داشت: مردم از مسوولان دستگاه‌های اجرایی و زیرمجوعه آنها نسبت به داشتن دیدگاه بالا به پایین نارضایتی دارند که باید از این امر جلوگیری کرد.
حسام شیرازه‌ محبت افزود: باید صداقت و راستگویی، سلامت و امانت‌داری، تعهد به نظام، مردم‌داری و اصل عدالت طلبی در سرلوحه کار مسوولان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه منافع و توسعه شهرستان در دستور کار مسوولان قرار گیرد، اظهار داشت: اگر اختلافی در داخل وجود داشته باشد، رسانه‌های بیگانه از آن برای تبلیغات سوء علیه نظام استفاده می‌کنند و در جامعه ایرانی ذهنیت‌ها را تغییر می‌دهند.
سرپرست فرمانداری میاندوآب گفت: جمهوری اسلامی ایران با تمام توان برای مقابله با فساد تلاش می‌کند ولی دشمنان به گونه‌ای تبیین می‌کنند که انگار سیستم اداری در کشور ما فاسد است.
وی اضافه کرد: توجه به محرومان جامعه، حضور در بطن جامعه و بازدید از مناطق حاشیه نشین و تکریم خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران در اداره‌ها که حق بزرگی بر گردن ما دارند، باید در اولویت کاری مسوولان شهرستان قرار گیرد.
در این جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گزارشی از اقدامات انجام گرفته در خصوص مبارزه با کرونا ارایه داد و رییس هیات مدیره شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب در خصوص محدودیت‌های جغرافیایی در سرمایه‌گذاری در این شهرستان به بیان مطالبی پرداخت.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۴ ق.ظ

دیدگاه


نُه − 8 =