مدیریت بحران اخیر در آذربایجان غربی شایسته قدردانی است

مدیریت بحران اخیر در آذربایجان غربی شایسته قدردانی است

آراز آذربایجان – نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مدیریت بحران اخیر در استان با وجود بارش قابل توجه و بیشتر از مناطق سیل زده، شایسته قدردانی است که باید در این خصوص از مدیران مرتبط تجلیل کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: بارش باران در آذربایجان غربی طی هفته گذشته ۲ برابر شیراز بود ولی هیچ بحرانی در استان ایجاد نشد.
وی با تاکید بر اینکه نباید رحمت الهی را زشت جلوه داد، بیان کرد: عده ای که در حریم رودخانه اقدام به ساختمان سازی می کنند و با قانون شکنی به دنبال منفعت های شخصی خود هستند، باید منتظر خسارت های به وجود آمده از جاری شدن سیل نیز باشند.
وی با اشاره به کمک رسانی مردم آذربایجان غربی به حادثه دیدگان سیل اظهار داشت: هر فردی اگر به سرنوشت سایر مسلمانان بی تفاوت باشد، مسلمان نیست.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: اینکه در حادثه سیل مسوولان کشوری و لشکری تا کمر داخل آب رفته و به حادثه دیدگان کمک کردند، بسیار مناسب بوده و چهره ای مناسب از نظام اسلامی را به نمایش گذاشت.
وی با تبریک سال ۱۳۹۸ به عنوان سال رونق تولید گفت: متاسفانه برخی ها سال ۱۳۹۸ را سال تهدیدها عنوان کرده اند و این درحالی است که سال جاری، سال توسعه، پیشرفت و گشایش خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه تهدید تحریم امروز در کشور به فرصت تبدیل شده است، بیان کرد: بنده ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه ها داشته و از روند تولید علم توسط محققان دانشگاهی اطلاع دارم و امیدوارم به زودی شاهد جهشی عظیم در تولید علم و پیشرفت تکنولوژی در کشور باشیم.
وی با بیان اینکه اروپا غیر قابل اعتماد است، اظهار داشت: اروپا نیز همچون امریکا به طور عملی از برجام خارج شده است و فقط ادعای همکاری در زمینه برجام را دارد.
امام جمعه ارومیه با بیان ‌اینکه نباید فریب ظاهر ادکلن زده و آراسته اروپایی ها را خورد، گفت: زندان ابوغریب نمونه بارزی از وحشی گری غربی هاست که باید از آن عبرت گرفت.
وی با بیان اینکه عده ای در داخل در تلاش برای بزک کردن امریکا و ترویج سبک زندگی غربی به حای سبک زندگی اسلامی هستند، بیان کرد: شیطان در بدن عده ای رسوخ کرده و اهداف خود را از طریق آنان در جامعه پیاده می کند.
بر اثر بارش باران که بیش از ۶۰ میلیمتر در آذربایجان غربی گزارش شد، هیچ خسارتی به بار نیامد و مشکلی برای شهروندان استان ایجاد نشد.

نوشته شده توسط admin در جمعه, ۰۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۴:۰۱ ب.ظ

دیدگاه


شش + 1 =