امام جمعه اروميه:

مدیران فرهنگی به دنبال تدوین برنامه‌های اثربخش باشند

مدیران فرهنگی  به دنبال تدوین  برنامه‌های  اثربخش باشند

گروه خبر:نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: دشمن همواره در حال تغییر برنامه تهدیدات فرهنگی و در همین راستا مدیران بخش فرهنگ باید به تدوین برنامه‌های اثربخش اهتمام ورزند.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه این هفته، ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت امام جعفر صادق(ع)، اظهار داشت: شیعه مدیون فعالیت‌های تبلیغی این امام بزرگوار است و تالیفات و شاگردان او موجب ماندگاری و قوت مذهب شده‌اند.
وی افزود: حتی بزرگان اهل سنت نیز در سایه دروس امام صادق(ع) به آموزش دروس دینی پرداختند و به همین دلیل جایگاه ایشان والا است.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به شبیخون و تهاجمات فرهنگی دشمن، عنوان کرد: دشمن به دنبال تغییر ذائقه و وابسته‌سازی مردم به فرهنگ غربی بوده و به همین دلیل به صورت دائم در حال حمله و تهاجم از روش‌های مختلف هستند.
وی گفت: مدیران و مسئولان فرهنگی کشور باید به تناسب نیاز جامعه و نیز تهاجمات نوین دشمن برای تدوین روش مناسب و برنامه مورد نیاز جامعه اقدام کافی داشته باشند.
قریشی ابراز داشت: دلیل موفقیت غرب در ترویج فرهنگ خود میان جوامع مختلف این است که با وجود انحطاط و نادرست بودن فرهنگشان، به دنبال عمومیت بخشیدن هستند. همین روش باید در برنامه‌های ما نیز باشد.
وی ضمن قدردانی از مدیران اجرایی، قضایی و شهری به دلیل ساماندهی معتادان متجاهر سطح شهر ارومیه، خاطرنشان کرد: رفع مشکل ضایعات هم باید در اولویت این مدیران باشد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۳ ق.ظ

دیدگاه


+ 9 = هجده