نماينده مردم پيرانشهر در مجلس يازدهم:

مدیران خواب رفته باید جایگاه خود را ترک کنند

مدیران خواب رفته باید جایگاه خود را ترک کنند

گروه خبر:نماینده مردم پیرانشهر و سردشت گفت: هرگز بدنبال عزل و نصب مدیران نیستم اما هر مدیری که بفکر خدمت به مردم نباشد باید از قطار مدیریت شهرستان پیاده شود.
کمال حسین پور؛ نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس یازدهم در اولین جلسه شورای اداری شهرستان پیرانشهر که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرانشهر برگزار شد؛ ضمن تقدیر از اعتماد مردم حوزه انتخابیه جهت راه یابی به بهارستان گفت: بدون شک ‌کسب رأی اعتماد مردم در شهرستان های پیرانشهر و سردشت وظیفه بنده را در راستای خدمتگزاری به مردم که ولی نعمتان ما هستند بسیار سنگین تر از قبل کرده است.
وی ادامه داد: همه ما بعنوان مسئول در هر جایگاهی که باشیم تنها یک وظیفه بیشتر نداریم آنهم خدمت صادقانه به مردم که همانا رضایت خدا و خلق او را بهمراه خواهد داشت. لذا بدون اغماض و با شعار مبارزه با فساد و تلاش برای رفع مشکلات مردم بر عملکرد مدیران نظارت خواهم کرد و این اصلی‌ترین هدف دوره حضور در مجلس یازدهم خواهد بود.
حسین پور در ادامه خطاب به مسئولان اجرایی شهرستان تأکید کرد: با توجه به مشخص بودن وظایف قانونی یک نماینده، سعی خواهم کرد هرگز به دنبال عزل و نصب مدیران اجرایی در شهرستان نباشم اما این موضوع دلیل چشم پوشی از عملکرد ضعیف یک مسئول نیست بلکه هر مدیری که در دوره مدیریت خویش به خواب رفته باشد باید در اسرع وفت جایگاه خود را ترک و از قطار مدیریت شهرستان پیاده شود. عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه سخنان خود بیان داشت: شرایط فعلی کشور از نظر اقتصادی مطلوب نیست و مردم از نظر معیشتی در فشار هستند اما در شهرستان هایی همچون پیرانشهر می توان با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در راستای بهبود شرایط اقتصادی مردم گام های اساسی برداشت. نماینده پیرانشهر و سردشت در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص شیوع ویروس کرونا و اقدامات صورت گرفته در پیرانشهر توضیح داد: از همان ابتدای شیوع کرونا در این شهرستان اقدامات شایسته ای در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری انجام شد که لازم است در این خصوص از اقدامات شایسته ی صورت گرفته توسط کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند قدردانی شود اما در هفته های اخیر به دلیل عدم رعایت توصیه های بهداشتی و حضور مردم در بسیاری از تجمعات متأسفانه شاهد افزایش چشمگیر آمار فوتی و مبتلایان به این ویروس هستیم که لازم است مردم همچنان نسبت به این ویروس حساس بوده و از برپایی هرگونه تجمعاتی جداً خودداری کنند.
حسین پور در ادامه افزود: متأسفانه مناطق حاشیه نشین پیرانشهر دچار مشکل کمبود آب شرب و دفع فاضلاب هستند که این تهدید جدی برای بهداشت آنها بشمار می رود لذا تلاش خواهد شد تا مشکلات موجود این حوزه در کمترین زمان ممکن رفع گردد.
به گزارش آراز آذربایجان به نقل از کردپرس؛این نماینده مجلس در خاتمه سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سفر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس برنامه و بودجه به پیرانشهر عنوان کرد: در این سفر مبلغ ۳۰میلیارد تومان برای روند ادامه ساخت و تجهیز بیمارستان ۶۴تختخوابی و همچنین تخصیص اعتبارات لازم برای احداث تصفیه خانه آب شرب در سد سیلوه در دستور کار قرار گرفت. که با اختصاص این مبلغ شاهد تحولات عظیمی در سطح شهرستان های پیرانشهر و سردشت خواهیم بود.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۹ ق.ظ

دیدگاه


2 − = یک