مدارس آذربایجان‌غربی با ۲۰ درصد ظرفیت بازگشایی می‌شوند

مدارس آذربایجان‌غربی با ۲۰ درصد ظرفیت بازگشایی می‌شوند

گروه خبر: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در خصوص بازگشایی مدارس، گفت: از امروز همه مدارس سطح استان با رعایت شیوه نامه‌های سخت‌گیرانه و فاصله‌گذاری اجتماعی با ظرفیت ۲۰ درصد دانش‌آموزان بازگشایی می‌شوند.
به گزارش آراز آذربایجان، ابراهیم محمدی ، در خصوص بازگشایی مدارس، اظهار داشت: از امروز همه مدارس سطح استان با رعایت شیوه نامه‌های سخت‌گیرانه و فاصله‌گذاری اجتماعی با ظرفیت ۲۰ درصد دانش‌آموزان بازگشایی می‌شوند.
وی تصریح کرد: سال تحصیلی جدید با ۱۵ روز جلوتر آغاز شده و که اگر دانش آموزان به علت تعصیلی زودهنگام سال گذشته کاستی و عقب ماندگی در دروس را داشته باشند، درس‌های عقب افتاده را جبران کرده و عقب افتادگی تحصیلی وجود نداشته باشد.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی عنوان کرد: شیوه نامه های بهداشتی همان گونه که از وزارت خانه ابلاغ شده است در همه مدارس رعایت می شود و به خانواده ها اطمینان می دهیم که همه مدیران و مسئولان برای حفظ سلامتی دانش‌آموزان تلاش کنند.
وی، درباره زیرساخت شبکه شاد گفت: سال گذشته برنامه شاد نواقصاتی داشته که امسال این نواقصات حل شده و ظرفیت‌ آن توسعه داده شد و همچنین در سال گذشته باید در فاصله کمتر از یک ماه شبکه شاد فعال می‌شد تا در جمع محدودی مورد تست قرار می‌گرفت اما در حال حاضر ۲۵۰ نفر دانش‌آموز به طور همزمان می‌توانند آموزش‌های لازم را فراگیرند.
محمدی تصریح کرد: سال گذشته ۶۳ درصد دانش‌آموزان استان عضو شبکه شاد بوده و باقی‌مانده، دانش‌آموزان مناطق عشایری و روستایی بودند که مدارس براساس دستورالعمل‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شد و همچنین برخی از دانش‌آموزان نیز از طریق شبکه‌های تلویزیونی یا بسته‌های آموزشی، آموزش‌های خود را پیگیر بودند.
وی در خصوص سیمکارت‌های دانش‌آموزی عنوان کرد: بر اساس دستور ابلاغی قرار است پس از بازگشایی مدارس این سیمکارت‌ها در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم..

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۷:۲۹ ق.ظ

دیدگاه


7 − = پنج