محور سه راه ایواوغلی به ماکو تعیین تکلیف شود

محور سه راه ایواوغلی به ماکو تعیین تکلیف شود

آراز آذربایجان– مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: محور سه راه ایواوغلی به ورودی ماکو به طول ۵۶ کیلومتر که فصل مشترک کریدور غرب و شرق به شمار می رود تاکنون تعیین تکلیف نشده است.
محسن حمزه لو در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در این راستا سرمایه‌گذاران آمادگی کامل برای شروع کار را دارند، افزود: انتظار می‌رود به جهت محدود بودن فصل کاری در استان زمان را از دست نداده و به نحو احسن خدمات رسانی برای عموم صورت گیرد.
وی با اشاره به پروژه محور بناب- تمرچین، عنوان کرد: بخش محور نقده- پیرانشهر در حال اجرا است ولی در محور بناب- محمدیار جز اتمام تقاطع غیرهمسطح اقدام خاصی صورت نگرفته است.
حمزه لو با تأکید بر این‌که تکمیل کریدور بزرگراهی غرب نقش مهمی در ارتقای شاخص‌های حمل‌ونقل استان دارد، گفت: انتظار می‌رود بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه حمل‌ونقل با اتمام این طرح جبران شود.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، بهسازی راه‌های منتهی به پایانه‌های مرزی استان را از دیگر پروژه‌های مهم برشمرد و افزود: پروژه بهسازی و تعریض محور خوی- قطور- رازی در چهار قطعه تقسیم بندی شده که با توجه به محدودیت فصل کاری برنامه‌ریزی شده روند پروژه سرعت بگیرد.
حمزه لو تصریح کرد: پروژه احداث محور بناب-تمرچین به طول ۸۵ کیلومتر با پیش‌بینی اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی از دیگر پروژه‌های مهمی است که تا اکنون امکان سنجی و شیوه‌های تخصیص اعتبار آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: همچنین پروژه احداث محور میاندوآب به سرچم به طول ١٨٠ کیلومتر است که در پنج قطعه اجرا شده و تنها عملیات اجرایی در قطعه ٢ باقی مانده که رو به اتمام است. این پروژه، یکی از طرح‌های کلیدی در ارتقای ضریب ایمنی جاده‌های میاندوآب و کاهش مسافت با مرکز کشور به شمار می‌آید.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۲۶ ب.ظ

دیدگاه


× 5 = سی