- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی آذربایجان‌غربی به ویتنام صادر می‌شود

Posted By admin On آذر ۴, ۱۳۹۸ @ ۱۱:۱۹ ق.ظ In اقتصادی | No Comments

گروه خبر: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: کشور ویتنام بازار جدید محصولات کشاورزی و باغی و صنایع تبدیلی استان می‌شود.
به گزارش آرازآذربایجان ، وی افزود : با توجه به ازدیاد سیب در استان و با توجه به اینکه هم اکنون ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تن سیب در سردخانه‌های آذربایجان‌غربی وجود دارد از این پس، کشور ویتنام بازار جدید محصولات کشاورزی و باغی و صنایع تبدیلی استان می‌شود.
محمدفاروق گرمیانی رئیس خانه صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ، با اشاره به سفر هیات اقتصادی و تجاری کشور ویتنام به ارومیه اظهار کرد: استاندار آذربایجان‌غربی هفته گذشته در جلسه گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت بر تفاهم فیمابین برای صادرات محصولات کشاورزی آذربایجان‌غربی با کشور ویتنام تاکید کرد.
وی تصریح کرد: بنابراین از این پس برای صادرات محصولات کشاورزی آذربایجان‌غربی به ویژه سیب، با این کشور جلسات مختلفی برگزار خواهد شد.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در این رابطه نیز هماهنگی با هیات تجاری و اقتصادی ویتنام برای سفر به استان انجام شده و در هفته آینده تاریخ دقیق این سفر مشخص می‌شود.وی افزود: با توجه به ازدیاد سیب در استان و با توجه به اینکه هم اکنون ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تن سیب در سردخانه‌های آذربایجان‌غربی وجود دارد از این پس، کشور ویتنام بازار جدید محصولات کشاورزی و باغی و صنایع تبدیلی استان می‌شود.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d8%b2%d9%8a-%d9%88-%d8%b5%d9%86%d8%a7%d9%8a%d8%b9-%d8%aa%d8%a8%d8%af%d9%8a%d9%84%d9%8a-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%8a/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.