رئيس خانه صنعت و معدن استان:

محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی آذربایجان‌غربی به ویتنام صادر می‌شود

محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی آذربایجان‌غربی به ویتنام صادر می‌شود

گروه خبر: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: کشور ویتنام بازار جدید محصولات کشاورزی و باغی و صنایع تبدیلی استان می‌شود.
به گزارش آرازآذربایجان ، وی افزود : با توجه به ازدیاد سیب در استان و با توجه به اینکه هم اکنون ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تن سیب در سردخانه‌های آذربایجان‌غربی وجود دارد از این پس، کشور ویتنام بازار جدید محصولات کشاورزی و باغی و صنایع تبدیلی استان می‌شود.
محمدفاروق گرمیانی رئیس خانه صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ، با اشاره به سفر هیات اقتصادی و تجاری کشور ویتنام به ارومیه اظهار کرد: استاندار آذربایجان‌غربی هفته گذشته در جلسه گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت بر تفاهم فیمابین برای صادرات محصولات کشاورزی آذربایجان‌غربی با کشور ویتنام تاکید کرد.
وی تصریح کرد: بنابراین از این پس برای صادرات محصولات کشاورزی آذربایجان‌غربی به ویژه سیب، با این کشور جلسات مختلفی برگزار خواهد شد.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در این رابطه نیز هماهنگی با هیات تجاری و اقتصادی ویتنام برای سفر به استان انجام شده و در هفته آینده تاریخ دقیق این سفر مشخص می‌شود.وی افزود: با توجه به ازدیاد سیب در استان و با توجه به اینکه هم اکنون ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تن سیب در سردخانه‌های آذربایجان‌غربی وجود دارد از این پس، کشور ویتنام بازار جدید محصولات کشاورزی و باغی و صنایع تبدیلی استان می‌شود.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹ ق.ظ

دیدگاه


× هفت = 56