- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

محدودیت سفر عید فطر در تمام محورهای ارتباطی کشور اجرا می‌شود

Posted By admin On اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۰ @ ۱۱:۳۳ ق.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

گروه خبر: رئیس پلیس راه کشور از اعمال محدودیت های سفر عید فطر از فردا در تمام محورهای ارتباطی کشور خبر داد.
به گزارش آراز آذربایجان، هادی امیدوار اظهار کرد: از ساعت ۱۴امروزسه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه محدودیت سفر آغاز خواهد شد و تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: تمام شهرهای کشور فارغ از رنگ بندی شامل این طرح هستند و از مردم انتظار می‌رود در هیچ شرایطی سفر نکنند تا بتوانیم گامی برای مهار موج چهارم کرونا در کشور برداریم.
امیدوار با اعلام اینکه خودروهای متخلف در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد، عنوان کرد: در صورتی که با این جریمه مجموع جریمه‌های یک خودرو به ۳ میلیون تومان برسد توقیف خواهد شد.
آغاز بخشودگی جرایم معوقه رانندگی از اول خردادماه سال جاری
فرمانده پلیس راه کشور از آغاز طرح بخشودگی جرایم معوقه هم خبر داد و گفت: کسانی که از اول خرداد ماه تا اول دی ماه امسال اصل جرایم رانندگی خود را پرداخت کنند میزان معوقه دو برابری آنها بخشیده خواهد شد.
فرمانده پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: طرح تسهیل در ترخیص خودروها و موتور سیکلت های توقیفی از پارکینگ‌ها هم در حال تدوین نهایی است که بزودی شرایط آن را اعلام خواهیم کرد.
وی با اشاره به اقدامات پلیس راه و پلیس راهور آذربایجان غربی گفت: در سال ۹۹ این استان با وجود ۱۱ هزار کیلومتر جاده و تداخل حمل و نقل ترانزیتی و شخصی رتبه دوم کاهش تصادفات جاده‌ای کشور را داشت و امسال هم به نظر می‌رسد با همکاری مردم فهیم و با فرهنگ آذربایجان غربی این استان باز هم در صدر رتبه کاهش تصادفات کشوری باشد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d8%ad%d8%af%d9%88%d8%af%d9%8a%d8%aa-%d8%b3%d9%81%d8%b1-%d8%b9%d9%8a%d8%af-%d9%81%d8%b7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85-%d9%85%d8%ad%d9%88%d8%b1%d9%87%d8%a7%d9%8a-%d8%a7%d8%b1%d8%aa/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.