معاون حمايت از حقوق مصرف کنندگان صمت استان:

محتکران خودرو در آذربایجان غربی به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند

محتکران خودرو در آذربایجان غربی به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند

گروه خبر:معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صمت آذربایجان غربی اظهار داشت: در راستای نظارت بر قیمت و بازار خودرو، اگر نمایندگی های خودرو به موقع خودروهای موجود در انبار را اعلام موجودی نکنند به عنوان محتکر خودرو به تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.
علیرضا محمودی با تایید این مطلب گفت: در راستای نظارت بر قیمت و بازار خودرو و همچنین در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان در حوزه خودرو اگر نمایندگی های خودرو به موقع خودرو های صفر کیلومتر موجود در انبار و پارکینگ های خود را اعلام موجودی نکنند به عنوان محتکر خودرو به تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.او افزود: با تشکیل اکیپ مشترک بازرسی با حضور بازرسان صنعت، معدن وتجارت، پلیس آگاهی، اتاق اصناف و سازمان تعزیرات حکومتی استان بازرسی از پارکینگ ها، مراکز نگهداری خودرو اعم از مراکز مجاز و غیر مجاز و نمایندگی ها به زودی آغاز شده است.
محمودی تأکید کرد: با هماهنگی پلیس راهور استان و نماینگی های خودروی از این پس نصب پلاک تمام خودرو های صفر کیل متر در داخل نمایندگی انجام شده و سپس تحویل خریدار خواهد شد.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اضافه کرد: طی بازرسی های انجام شده در روزهای گذشته چند خودروی صفر کیلومتر انبار شده در یکی از محوطه های غیر مجاز کشف شده است که پرونده در حال طی مراحل قانونی می باشد و بعد از تکمیل فرایند رسیدگی جهت بررسی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.
به گزارش آراز آذربایجان به نقل از کردپرس،گفتنی است؛ هفتم خرداد ماه دادستان خوی از کشف و ضبط ۲۸ دستگاه خودرو صفر احتکار شده توسط یکی از نمایشگاه داران شهرستان خوی خبر داده بود.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۷ ب.ظ

دیدگاه


× 2 = شانزده