- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

مجتمع گردشگری “خلیل باغبان” هفته دولت در ارومیه افتتاح می‌شود

Posted By admin On مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ @ ۱۲:۲۵ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آراز آذربایجان-مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌ غربی گفت: مجتمع گردشگری خلیل باغبان ارومیه با اشتغال ۴۰ نفر در شهریور امسال و همزمان با هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
جلیل جباری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به پروژه‌های افتتاحی هفته دولت امسال در آذربایجان‌ غربی اظهار داشت: مجتمع گردشگری خلیل باغبان ارومیه با اشتغال ۴۰ نفر در شهریور امسال و همزمان با هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: همچنین یک هتل با اشتغال ۲۸ نفر در ارومیه و یک هتل دیگر در قطور خوی با اشتغال ۲۲ نفر در همین ایام افتتاح می‌شود.
وی از افتتاح سه اقامتگاه بوم‌گردی در سردشت خبر داد و بیان کرد: همچنین مجتمع سلامت و تندرستی ارومیه با اشتغال ۱۲ نفر آماده بهره‌برداری قرار گرفته است.
جباری گفت: در شهریور امسال دو شرکت خدمات مسافری و گردشگری در ارومیه و یک شرکت در بوکان افتتاح شده و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.
وی در ادامه از مرمت پنج پروژه‌ تاریخی با حجم سرمایه‌گذاری ۸۸ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد و بیان کرد: این پروژه‌ها برای ۱۲۱ نفر ایجاد اشتغال می‌کند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی افزود: همچنین مرمت کاخ‌موزه باغچه جوق ماکو، مرمت موزه علم و فناوری ارومیه، مرمت مقبره آل یعقوب چالدران، مرمت راسته پنیرفروشان ارومیه و نیز رونمایی اشیای مرمت شده ارومیه-خوی در شهریور امسال انجام می‌شود.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d8%ac%d8%aa%d9%85%d8%b9-%da%af%d8%b1%d8%af%d8%b4%da%af%d8%b1%db%8c-%d8%ae%d9%84%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%a7%d8%ba%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa-%d8%af/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.