معاون خدمات شهري شهرداري اروميه:

متکدیان ارومیه با همکاری همشهریان جمع آوری می شوند

متکدیان ارومیه با همکاری همشهریان جمع آوری می شوند

گروه خبر: معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: در صورت همکاری شهروندان ارومیه با اکیپ های جمع آوری متکدیان، تمام متکدیان این شهر درمدت یک روز جمع آوری می شود.
مهرداد سلامتی اظهار داشت: همکاری مساعد همشهریان ارومیه ای با اکیپ های شهرداری، تمام متکدیان این شهر در مدت کمتر از یک روز جمع آوری می شود.
وی، ادامه داد: بسیاری از متکدیان نیازمند واقعی نبوده و بدون تردید کمک های بی مورد همشهریان موجب افزایش بی رویه متدکدیان در ارومیه می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه، تصریح کرد: افرادی که در سطح معابر و خیابان ها دست نیاز در مقابل همشهریان دراز می کنند لزوما افراد نیازمند نبوده و در صورت همکاری شهروندان، تمام متکدیان ارومیه در مدت یک روز از سطح شهر جمع آوری می شود.
وی، ابراز داشت: هم اکنون ۲ اکیپ جمع آوری متکدیان با ۳ خودرو و در دو بخش آقایان و خانم ها در سطح شهر ارومیه گشت زنی کرده و افراد متکدی را جمع آوری می کنند.
سلامتی، با اشاره به سازماندهی و پایش تکدی گران ارومیه، عنوان کرد: افراد متکدی بعد از جمع آوری از سطح شهر ارومیه، به اردوگاه پایش متکدیان تحویل داده می شوند که این اردوگاه با توجه به توانایی ها وهمچنین نیازهای افراد متکدی، اقدام به سازماندهی و پایش متکدیان شهر می کند.
وی، افزود: اردوگاه پایش متکدیان با همکاری فرمانداری، استانداری، شهرداری، دستگاه قضایی، کمیته امداد، سازمان بهزیستی، نیروی انتظامی، سازمان فنی و حرفه ای، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کمیته امداد اداره شده و با توجه به نیازها و ظرفیت های افراد متکدی، از توان سازمان های مربوطه کمک گرفته می شود.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از راه دانا ، معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه، خاطرنشان کرد: میزان تکدی گری در ارومیه نسبت به سال های گذشته کاهش یافته و به منظور جلوگیری از گسترش تکدی گری سازمان یافته در این شهر، همشهریان از کمک های بی مورد به این این افراد خودداری کنند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۳ ب.ظ

دیدگاه


6 × = سی شش